"Kyttäpyörän vehkeet..." Ja uskot varmaan vielä joulupukkiin.. Äläkää te pojat ja tytöt aina uskoko ihan mitä sattuu. Viihdettä se vain on.
Nosiis ei helv....... hmh okei sanotaan ny vähä erilailla näille äidinkielen lehtoreille sitten --->
Moottoripyörä, jolla herra KummitusRatsastaja ajeli, oli maalattu täysin samalla lailla kuin poliisien käyttämät moottoripyörät. Myöskin herra KummitusRatsastajan pyörästä löytyi samanlaiset sinivilkut kuin poliisien käyttämät. Myöskin sireeni soi, ja edelleen samanlainen kuin mitä poliisit käyttävät....
Mutta jos ny helvetti vieköön luulet että mä olettaisin ghostriderin ja poliisien olevan kompuksessa ni hommaa ny hei elämä! Oon useampaan otteeseen sanonu mielipiteeni, ettei toi GhostRider ole poliisin kans minkäänlaisessa yhteistyössä. Se että se siinä leffassa ajaa ulos poliisiopiston pihalta poliisipyörän värisellä kalustolla, on täysin eri asia kuin että oisivat yhteistyössä.
Mutta kun kerran joku sanoi ettei koskaa ollu nähny GhostRiderin ajavan poliisipyörää.... ANTEEKSI, (ei ollut nähnyt Herra KummitusRatsastajan ajavan pyörää joka näyttää aivan samanlaiselta pyörältä kuin mitä poliisit käyttävät), niin kerroin sille henkilölle vain että nelosessa se ajaa siinä "undercover chasessa" tuonvärisellä kalustolla....
Mitäköhän seuraavaks Herra JTTT keksii heittää? Että uskon Jumalaan ku käytän nimeä "KummitusRatsastaja"
? Tai uskon että lehmät lentää koska osasin tavata "undercover chase" oikein
sanoi:
EDIT: ja se sireenikin on lisätty jälkikäteen videolle.
Hmm voi hurja homma! No jos toi pitää paikkansa ni sittenhä mä ehdottomasti luulin että se on kyttien lainaama pyörä ku kuului sireenin ääntä. Eipäs ku hemmetti! Se GhostRider on liisannu sen mopon liikenteen vaarantamista varten poliiseilta.... ja poliisit meni varta vasten hätyyttelemään valmiix GRää varten latua auki... niinhän se menikin...
....ja mistäs oot repässy ton idean että se sireeni on jälkikäteen lisätty? Mistä oot faktat keränny vai oliko se yks hurja olettamus teikäläseltä tähä lisäks???