Noista servojarruista riittää keskustelua. Oikeasti jarrunesteiden vaihdon yhteydessä ilmataan vain kahdesta yksikön ilmausruuvista. Yksikön vaihdossa kaikista. Nesteiden vaihto on aika yksinkertainen, varsinkin GS malissa, jossa kaikki on hyvin esillä. Tässä mallissa edes lukkojarrutus ei ole kovinkaan tarpeellinen toiminnan varmistamiseksi, koska kahvasta aina toimovat molemmat jarrut. vanhemmassa II mallissa käytin aikoinaan DOT 5.1 nestettä jonka viskositeetti on pienempi ja "vedenkesto" suurempi jolloinka venttiilit toimivat liukkaammin ja koskaan ei ollut ongelmia järjestelmässä. Molempien järjestelmien yksiköt ovat saman hintaiset mutta II:ssa huomattavsti emmän vikoja, tosaalta voi yksikköä korjata.
Pekka laita sinäkin dot 5.1 nesteet ainakin kokeilumielessä Gessuusi