Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihtaisin tulpanjohtimet sekä hatut.
-08 mallinen gessu syö puolia kuin leipää. Aina sama puola. Tulppaa on uusittu ja muut ymmärrettävät asiat tehty, löytyykö joltain ymmärtämätön?
Vaihtaisin tulpanjohtimet sekä hatut.
Toisena vaihtoehtona vaihtaa ECU:n johtimet ristiin.
Ihan nopeesti ajattelematta... Ei kai puolaa saa sähköllä rikki muuta kuin ylijännitteellä?
Eikös puola toimi niin että ensiökäämiin vaan vedetään akun jännite ja se indusoi toisiokäämiin käämikierroisten yms. määrittelemän mukaisen jännitteen esmerkis se jotain 20 000 volttia tms ja sitten Ecu katkaisee ensiköpuolelta sen 13-15 voltin virran jolloin toisiokäämistä pääsee jännite/varaus (...whatewer) karkuun sytytystulpan kautta = kipinä.
Täysin maallikkoajatuksena tulee mieleen että aika lailla saa ylijännitettä olla jotta käämit palaisi, ennen sitten naksuu polttimotkin ja muut. Josta seuraa ajatus mekaanisesta rasituksesta mikä rikkoo puolan. Entä huono kontakti sytytystulppaan, jos varaus ei pääsekään purkautumaan kunnolla.