Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi. Ei liian kovat soundit, mut kumminkin jotain uutta. Ja lapin reissulla mittailtiin kolmen eri GS:n kulutuksia ja mun kulutti satasella vähemmän kuin ne 2 muuta. Laskeskeltiin, et investointi putkeen tulee maksetuksi jo heti 2020 luvulla säästyneinä polttoainekuluina.Löytyykö käyttökokemuksia R1200GS tarvike äänenvaimentimista.
Bemari on alkanut myymään Akrapovicia "virallisena" sport tarvikkeena onko kukaan tehnyt investointia akustiikkaan?
Oletan, että jouduit myös asentamaan pienen jatkopalan etuputken ja pöntön väliin, jotta laukuille jäi tilaa, eikö niin ?Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi.Löytyykö käyttökokemuksia R1200GS tarvike äänenvaimentimista.
Bemari on alkanut myymään Akrapovicia "virallisena" sport tarvikkeena onko kukaan tehnyt investointia akustiikkaan?
Lastuahan 1200'een ei taida olla. Techlusion/Wunderlichin leimoilla kyllä? Vai jokos tuohon on PC'tä tai lastuj tarjolla.Oletan, että jouduit myös asentamaan pienen jatkopalan etuputken ja pöntön väliin, jotta laukuille jäi tilaa, eikö niin ?Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi.Löytyykö käyttökokemuksia R1200GS tarvike äänenvaimentimista.
Entäs tehopuoli... tuntuuko missään pelkällä sliparilla ilman teholastua ja ilmansuodattimien vaihtoa ?