• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSn pöntöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

awaaja

New member
Löytyykö käyttökokemuksia R1200GS tarvike äänenvaimentimista.
Bemari on alkanut myymään Akrapovicia "virallisena" sport tarvikkeena onko kukaan tehnyt investointia akustiikkaan?

Sen verran OT, että GS:stä ei ole kokemusta, mutta ST:stä on. Senkin äänimaailmalle on ominaista lähinnä tuo johonkin viritetyn lypsykoneen ja konserttihanurin välimaastoon asettuva putputtava surina.

Tekniikkahan noissa pyörissä on about sama. Omien kokemusten mukaan Laserin Duotech-sliparilla tuosta saa jo ihan mukavan moottoripyörämäisen. Yhdessä GöSsissä kuuntelin Remuksen putkea - ihan mukavat puheet tuossakin oli. Akraa en ole Bokseripuimurissa nänyt, saati kuullut - voisi kuvitella tuon olevan Akralle uskollisesti mehevät.

Veikkaan, jotta jos oikeasti jykevää äänimaailmaa lähtee hakemaan, pitää tuo alkuperäinen käyrästö yhdysputkineen ja katalysaattoreineen myös vaihtaa. Tuosta sitten taas valmistajasta riippuen tullenee tuollaiset 400 - 500 Einaria lisää. (ihanan kallista!)

Investointi äänimaailmaan ei ikinä ole turhaa!
062802jumpie_prv.gif

Terve

Mulla on SR-Racing:in täysi torvisarja ollut kiinni 3 vuotta. Tekee erityisen hyvää ala ja keskiväännölle & pikkasen huippua. (dynotin)
Villat lensi viimekesänä pellolle ja nyt on äänet tyyppiä: "HD-lovers OK". Korvatulppien kanssa ihan jees, mutta joskus kaupungissa hävettää.
Keväällä ajattelin survoa uudet vaimennusaineet sisään.

FIN_GSer

Bemari on alkanut myymään Akrapovicia "virallisena" sport tarvikkeena onko kukaan tehnyt investointia akustiikkaan?
Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi. Ei liian kovat soundit, mut kumminkin jotain uutta. Ja lapin reissulla mittailtiin kolmen eri GS:n kulutuksia ja mun kulutti satasella vähemmän kuin ne 2 muuta. Laskeskeltiin, et investointi putkeen tulee maksetuksi jo heti 2020 luvulla säästyneinä polttoainekuluina.
tounge.gif

Kyl oli kaverit kateellisia.
biggrin.gif
biggrin.gif

Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi.
Oletan, että jouduit myös asentamaan pienen jatkopalan etuputken ja pöntön väliin, jotta laukuille jäi tilaa, eikö niin ?

Entäs tehopuoli... tuntuuko missään pelkällä sliparilla ilman teholastua ja ilmansuodattimien vaihtoa ?

Mulla on Wunderlich`n myymä Remuksen pönttö ja ihan mukavat murinat sai aikaiseksi.
Oletan, että jouduit myös asentamaan pienen jatkopalan etuputken ja pöntön väliin, jotta laukuille jäi tilaa, eikö niin ?

Entäs tehopuoli... tuntuuko missään pelkällä sliparilla ilman teholastua ja ilmansuodattimien vaihtoa ?
Lastuahan 1200'een ei taida olla. Techlusion/Wunderlichin leimoilla kyllä? Vai jokos tuohon on PC'tä tai lastuj tarjolla.

Back