GSR 600 tuuninkia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kane80

jepsan
Tuossa kun tuo Allrightin kuvasto kopsahti kotiin, bongasin sieltä LeoVince Factory Evo II pöntöt alumiinisina 560,-.

Onkos väki noita pömpeleitä (mikä merkki jos on) kyseiseen pyörään ylipäätänsä paljon vaihdellu ?
Ja mitä muuta on pitää ottaa huomioon jos nuo vaikka hankkisi ?

Ja mitä muuta on tullu väkerrettyä pyörään.
 
Normitehoilla ja -äänillä mennään  
wink.gif
.

- takalokasuoja on korvattu naulauslaudalla ja rekisterikilvellä
- takavilkut on vaihdettu
- minipleksi on asennettu
- 12 V syöttö on asennettu
 
Jassoo, aika konservatiivistä väkeä ollaan näköjään hurjista vastaus määristä päätellen.
wink.gif
 
Startin koppa  ja moottorin pultit vaihdettu väriin sopiviksi. Pizzalapio poistettu perästä, alkuperäiset vilkut tosin jätetty taakse koska sopivat tyyliin. Steibelin alppitorvet asennettu. Seuraavaksi varmaan menisi putki vaihtoon, mutta taitaa mennä samalla koko peli...Tästä edukkaasti setäihmisen käytöstä soiva vekotin!
 
Startin koppa  ja moottorin pultit vaihdettu väriin sopiviksi. Pizzalapio poistettu perästä, alkuperäiset vilkut tosin jätetty taakse koska sopivat tyyliin. Steibelin alppitorvet asennettu. Seuraavaksi varmaan menisi putki vaihtoon, mutta taitaa mennä samalla koko peli...Tästä edukkaasti setäihmisen käytöstä soiva vekotin!
Itsellä juuri tilattu GSR600. Minkälaisen kilpitelineen laitoit?
Kuinkahan istuu Stormilla myytävä värkki?
 
Oisko teillä, jotka ootte pientä ehostusta suorittaneet, laittaa kuvia pyöristänne?
 
...oisko joltain GSR omistajalta mahdollista saada lainaan suomenkielistä manuskaa? Vai löytyykö jostain netistä imuroitava?
 
Terve, minä voin tossa laitella kuvaa pyörästä kun pääsen sen kasaamaan aikapaljon on uutta osaa ja uusi värikin..:)
 
arrowilla olis myynnissä gsr:ään katin poistava väliputki. olisko siitä mitään hyötyä? hinta oli n.140e
 
Ei tarvii koko putkistoa purkaa. Tarvii vaan raakaa voimaa kun sen ison pöntön vääntää pois sieltä välistä. Se kyllä tulee mutta saattaa siinä hetki mennä taistellessa.
 
Nokkien, väliputkien ym. vaihtelu on mielestäni turhaa näpertelyä, jos tehoa kaipaa, niin suosiolla vaikka B-Kingi alle.
Ei näitä kannata hirveesti ruuvata muutaman hassun hepan takia, putket vielä ymmärrän niin kuin itse tein, eli äänimaailma hieman mukavammaksi.
wink.gif
 
No kyllähän tuo nokkien vaihto aikalailla muuttaisi pyörän luonnetta luultavasti koska tässähän loppuu tehoalue jo aika alas mutta gikseri kuitenkin rupeaa toimimaan vasta siinä paikkeilla kun gsr:ästä jo loppuu teho. Luulempaa vaan että samalla häviää se mukava alavääntö mikä näissä on.
 
Jaa, punaraja on 14 tonnii, vetää ainakin mulla sinne ilman pienintäkää nikottelua. Jos gikseri alkaa tuosta vasta vetää, kovin on kapea tuo tehoalue siinä. Ja olisiko se sitten mukava tuolla kaupunki pyörityksessä? Tuskin.
 
Vetäähän se sinne tasaisella teholla mutta tarkoitin että tuossa loppumatkalla (11-14trpm).ei enään "tehot" nouse kuin ehkä 0,5hv kun gsx-r:ässä tuo yläpään alue on Hyökkäävämpi. Se on totta että jos meinaa nokat vaihtaa niin saa alaväännön todellakin unohtaa ja rauhalllisen kruisailun.
 
Back
Ylös