• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSR-600

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kane80

jepsan
Hmm, pyörän vaihtoo mietiskelen ja kyselisin löytyykö kokemuksii tosta uudesta suitsasta ja miltä se tuntuu verrattuna muiden merkkien vastaavaan ?
 
Pyörän koeajaneena, totean että kyseessä on oikea kivahauska pyörä! Todella vaivaton ajettava, vaikka pyörässä ei ole katetta niin lamppu halkoo ilmaa tyydyttävästi. Ja liikahtaakin 600cc pyöräksi hyvin, mutkiin taittuu jouhevasti.
 
Huomenna meen ajamaan ko. laitetta, kylmätyypiltään vaikutti melko näppärältä. 1200 banditin kävin jo. Matalakierrostykki oli se.
 
Kävin tänään itse ajamassa tuon pyörän, jumaliste se holahti kuin kuuma veitsi voihin, olin heti kuin kotonani asennon suhteen.
Ajaessa kiinnitti huomioo tosiaan se vaikka pyörä on naku, niin eipä tuo viima tuntunu missään, visiiri auki reilu 80 nopeudessa, muutenkin kypärämelu oli pienenpi kuin Fasussani.
Kaasu ehkä hiukan on/off etenkin kun ajoi pintakaasulla ja yritti vähän siitä pudottaa.
Mutta olipa maukas pyörä ajaa, äärettömän herkkä, totteli pelkästään ajatuksen voimalla, tän kyllä haluaisin perskeles !

Ostakaa äkkiä pois tuo mun vanha Fasu ja hetiii !
062802moto_prv.gif
 
Varmaan ihan kiva pyörä (näöltään ainakin) mutta kuutioita vaan on liian vähän
tounge.gif
 
Joo, testasin myös tänään. Siinä kyllä oli heti kuin kotonaan. Kunnolla lähtee 8000 jälkeen, ei mikään lussu ennen sitä, mutta 600-fiilis. Pirun ketterä ja jarrut o hyvät. Viima ei minusta ollu ongelma vielä 120 vauhissakaan, kierrokset oli jotain 7000 ja peileistä ei oikeen nähny kun ne tärisi. Ketterä, hauska ja tuntuu keulivan
smile_org.gif
(vahinko)
 
Kaikentietävässä (?) Bike-lehdessä oli vertailu GSR,Hornet ja Z750.
Loppupisteissä GSR jäi niukasti hännille,haukuttiin pehmeetä etuhaarukkaa,välystä voimansiirrossa ja tärinää.Kehuttiin muotoilua ja mittariston vaihdenäyttöä.
Itse en kyl ko.lehden vertailulle antais kauheesti painoarvoa,koeajolle vaan ja jos tuntuu hyvälle,niin €:t tiskiin ja baanalle
 
No juu, välys siinä oli "kaasussa", tai siis moottorijarrutuksesta kaasua niin siin oli selkee klappi, minua ei häirinny. Haarukka oli ehkä pehmeähkö, minusta ok. Sen tärinän kyllä huomaa, mutta henk.koht senkin kanssa osaisin elää. Isompi kone on se, jota minä jäin kaipaamaan, lieneekö syynä se, että ajelin bandittia ensin. Pirteä värkki tuo on ja ennen kaikkea hauska. Tuo summa jos pitäisi pyörään tunkea, en ostaisi, mutta se on jokaisella henkilökohtaista. Koeajoon vaan, positiivisempi maku jäi kun banditista.
 
Jaahas, ostin ton Biken sen testin takia ja silmiin pisti monttu väännössä reilu 5 ja 8 tonnin välissä, sen kyllä huomas ajossa kanssa, elikkäs oli aika puhditon noilla kierroksilla.

Mutta eikö täällä kukaan omista kyseistä pärrää, kommenteja vain koeajaneilta ?

Omistajat haloo !!!! Kiinnostais kyllä teidänkin mielipiteet, etenkin jos olisi verrokkina joku muu vastaava vehe.
 
Paikalla!
062802jumpie_prv.gif


Mun on vähän paha kommentoida kun en oo millään vastaavalla ajanut. Ostin siis GSR:n ihan sokkona ilman koeajoa, mutta en ole joutunut katumaan.

Nyt mittarissa 1300km ja olen varsin tyytyväinen hankintaani. Tosin huomisesta lähtien mua häiritsee se väännön "monttu" vaikken sitä huomaisikaan
tounge.gif


Etujousitusta moni on "kehunut" löysäksi ja niin se onkin, toiset tykkää, toiset ei. Säädöllä saattaa parantua.

Tänään tuli ekaa kertaa toinen gsr:ä vastaan joten ei niitä vielä kovin montaa liikenteessää ole. Tai sitten ei vaan ole osunut kohdalle
nixweiss.gif
 
Niin hyvät vääntö kuopat sun muut, notta parista paikasta tarjoukset vetämässä välirahan suhteen.
wink.gif
 
Terve!

Olen nyt ajellut ko. pyörällä vajaa 1000km ja todellakin pyörä on todella hauska ajettava.
Vertailua en osaa sanoa muihin samantyyppisiin nakuihin kun en ole muita ajanut. Edellinen pyörä oli vanha zzr-600 ja siihen verrattuna eroa on kuin yöllä ja päivällä...yllätys yllätys.
Kaasussa on "klappia" mutta siihenkin on tottunut/oppinut käyttämään ettei se häiritse.
Meinaan kyllä hommata pienen visiirin kun moottoritie nopeuksilla tulee niskat kipeeks kun sen verran tuuli puhaltelee.
Hetken päästä ensihuoltoon jonka jälkeen voi alkaa hieman jo "ajamaankin".
 
Suosittelen kyllä kawan z 750. Siinä saa samalla rahalla paljon enemmän pyörää! Kummastakaan ei ole kuin koeajo kokemuksia, mutta jos pitäisi valitä itse niin en miettisi hetkeäkään vaan ostaisin kawan. Tehoja kuitenkin huomattavasti enemmän ja kun vielä s mallin ostat, niin matkan tekokin on pelkkää leikkiä. Tosin s mallin satula ei kyllä sovi kaikille.
 
Terve!

Olen nyt ajellut ko. pyörällä vajaa 1000km ja todellakin pyörä on todella hauska ajettava.
Vertailua en osaa sanoa muihin samantyyppisiin nakuihin kun en ole muita ajanut. Edellinen pyörä oli vanha zzr-600 ja siihen verrattuna eroa on kuin yöllä ja päivällä...yllätys yllätys.
Kaasussa on "klappia" mutta siihenkin on tottunut/oppinut käyttämään ettei se häiritse.
Meinaan kyllä hommata pienen visiirin kun moottoritie nopeuksilla tulee niskat kipeeks kun sen verran tuuli puhaltelee.
Hetken päästä ensihuoltoon jonka jälkeen voi alkaa hieman jo "ajamaankin".
Ja siten se visiiri on sellainen joka tekee vielä enemmän kypärän kohdalle pyörteitä ja niskat on vieläkin kipeämmät. Naku pyörä terveisin.
 
No niin, periaatteessa pyörä on tilattu, huomenna vien jammuni liikkeen koeajettavaksi, sitten vahvistuu kaupat.

Kun nyt tarkemmin tiirailin tota biken testii, etenkin teknisiä tietoja niin voi V...ttu mitä jöötii, takajarrulevyn halkaisija 145mm, (240) etulevyt 298 (320) paino 161 (183) suluissa suzukin sivuilta otetut tiedot, lienee lisääkin paskoo siellä. Hyvä BIKEE !!!!!!

Se miksi päädyin tähän on se, että tämä on uusi malli joka ei heti happane (toivottavasti)!

Ja mitä tohon katehommaan tulee, ajelen töihin ja takas pienen motarin pätkän ja ainakin koeajossa toi oli mukavampi kuin fasuni, tuuli tulee jotenkin tasaisemmin.
 
Onnea uudelle pyörälle! Happanee noin viikossa oli sitten uusi tai vanha
sad_orig.gif
Sitten taas etsitään jotain uutta... kolmas pyörä vuoteen menossa, tosin tämä tuntuu siltä että sitä voi jo pitääkin jonkun aikaa.
 
GSR 600 on sen näköinen ja oloinen laite, että meikäkin vois innostua semmosesta. Tarttis varmaan käydä koeajamassa... mistä löytyis semmonen mesta piäkaupunkiseudulla?
 
Noniin!

Luin lätkämatsin lomassa tuon Biken testin...

Saisinkohan minä töitä testaajana kyseisen lehden toimitukselta? Olen koko talven odottanut kyseistä testiä jossa on mukana GSR 600 ja pakko nyt myöntää, että olisin itse pystynyt parempaan 1400km:n kokemuksella vaikken moottoripyöräilyä ole juurikaan aiemmin harrastanut!
...Ihan kiva, löysä etupää ja loput tiedot löytyy kataloogista.

Odotin jotain hieman syvällisempää. Ehkä tarkempi testi on tulossa joskus myöhemmin...?

033102bebe_1_prv.gif


Testi oli mitä oli, Suomen peli oli hyvä ja GSR600 loistava peli
smile_org.gif
. Matka jatkuu taas huomenna.
 
Kävin ottamassa hemmopäivillä tyypit kikottimesta ja voin vain sanoa että ei siinä ainakaan liikaa ole vääntöä, ainakin kyseissä yksilössä ei tapahtunut mitään alle 10 000 kiekin. Kun läksi liikennevaloista ja tempas kakkosella kaasun auki kuului imu- ja pakoäänet, mutta ranteiden venymis efektiä on turha odotella kunnes sai kauhiasti kierroksia peliin
sad_orig.gif
. Oma mielipiteeni on että peli kiihdy alle kympän kierroksilla yhtään paremmin kuin esim. erska 5 parhailla kierroksillaan, yli kympin kyllä lähtee eli vetoalue n.4000krm. sillä punaraja on 14000krm. (En kyllä vetänyt kun 13500 kiekkiä kiihdytyksissä kun pitihän sitä vähän säästellä, kun ei ollu kun 350km. pelillä ajettu...
biggrin.gif
) Kevyt se kyllä oli ajella ja hyvin toimivat vaihteet, kierroksia 100 vauhdissa omaan makuun liikaa eli n.6000 (nopeus todellista, mittarissa muistaakseni 108). Eli mutka-ja räppäily pyöräksi ok, mutta matkalle pienin varauksin. Kaksipäällä ei hyvä, kun ei liikaa tuota vääntöä
talktohand.gif
 
Back
Ylös