Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se sisäänajo on ollu ohi jo tovin noilla kilsoilla..1200 km nyt GSR:n mittarissa ja sisäänajo on loppusuoralla.
juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.![]()
![]()
No nyt sen sain, itähelsingistä keskustaan ajoin, 15 kilsaa mittarissa, häh hää. (meinasi pari yllärii tulla oitis kun nuo jarrut ei pelitä vielä)juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.![]()
![]()
GSR:n sisäänajo-ohjelma:
0-800km, max rpm 6500
800-1300km, max rpm 10000
1300km-> , max rpm 15500![]()
Tämmöisen kuvion voi vain tehdä kerran
huh? pelottavaa...(meinasi pari yllärii tulla oitis kun nuo jarrut ei pelitä vielä)![]()
Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:
0-800km, max rpm 7000
800-1600km, max rpm 10500
1600km-> , max rpm 14000
Mistähän ero johtunee ?
Lienee ottaa muutaman kymmenen kilsaa että jarrut lutviutuu.
Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:
0-800km, max rpm 7000
800-1600km, max rpm 10500
1600km-> , max rpm 14000
Mistähän ero johtunee ?
No...olen saattanut olla hiemän liian innoissani muistellessani noita lukemiaTäytyypä vielä tarkistaa kun pääsen himaan..![]()
Näin on, mulla etekin toi oikee peili vetää täysin sumeeks, vauhdissa kun kädellä koittaa siitä peilin juuresta, on sairaat värinät !Juu ton peilit on kyllä ihan hanurista. Ite en oo mikään isokokoisin kuski ja silti joudun väistymään jotta nään peilestä jotain. Toinen ongelma on yli 80 nopeudet kun peilit alkaa täristä todella paljon ja senkään takia niistä ei nää mitään/saa selvää.