GSR-600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiedä miten teillä muilla, mutta minä en näe peileistä yhtään mitään
confused_orig.gif
Säätäminen ei auta, vaan jos taakse haluaa kurkistaa on pakko vähän siirtyä pois edestä. Peilin varret on liian lyhyet tai sitten minä olen liian iso
tounge.gif

Ongelma taitaa olla sama monessa muussakin pyörässä?

biggrin.gif

tämä heppu onkin jo ottanut peilit pois... Varmaan häiritsee ajamista kun ei meinaa nähdä taaksepäin
tounge.gif

Juu ton peilit on kyllä ihan hanurista. Ite en oo mikään isokokoisin kuski ja silti joudun väistymään jotta nään peilestä jotain. Toinen ongelma on yli 80 nopeudet kun peilit alkaa täristä todella paljon ja senkään takia niistä ei nää mitään/saa selvää.

GSR vei sydämen tuossa joku aika sitten ja kai se on pakko hankkia kun rahat vaan saa kasaan ja kortin ajettua  
sport05.gif

Lisää käyttökokemuksia siis lueskelisin mielelläni, jos joku haluaa runoilla. Onko joku esimerkiksi keksinyt miten noita peilien värinöitä saisi fiksailtua hieman pienemmiksi? Ei liene EE-speedin voittanutta GSR:n ostopaikkana, muualla näyttävät hinnat alkavan säännöllisesti kympillä?

1200 km nyt GSR:n mittarissa ja sisäänajo on loppusuoralla. Ei voi olla kuin tyytyvänen mopoon toistaiseksi. Peilit värisevät ja niihin olen tottunut - eli ei haittaa ainakaan minua toistaiseksi.

Matkapyöräksihän siitä ei ole, mutta aivan loistava vekotin pääkaupunkiseudun ruuhkaliikenteeseen nimenomaan helpon käsiteltävyyden johdosta. Mukava se on myös etelä-Suomen mutkateillä.

Stongaa säätämällä (helppo) löytää moni varmasti mukavan ajoasennon/käsiteltävyyden.... yhdessä koeajopyörässä oli stongaa nostettu pystympään verrattuna omaan tehdassäätöiseen ja pyörä oli paljon "kiikkerämpi". Oliskohan temppuilu tarkoituksessa säädetty tuollaiseksi.

Kyllähän se GSR taittaa olla modernein japski naku tällä hetkellä...?

tounge.gif
juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.
wink.gif

GSR:n sisäänajo-ohjelma:
0-800km, max rpm 6500
800-1300km, max rpm 10000
1300km-> , max rpm 15500
sport05.gif

Tämmöisen kuvion voi vain tehdä kerran

No niin, vihdoinkin näyttää siltä, että ensiviikolla saan tuon pyörän alleni, on kuulema matkalla suomeen  
062802jumpie_prv.gif

lookaround_orig.gif
Perskule kun en malttanut pysähtyä eilen Kaivarissa, mutta ihan kuin olisin nähnyt "tuunatun" GSR:n.

Laittakaa kuvia ja linkkejä mikäli projekteja löytyy....

Sälää ainakin tuntuu saarivaltakunnasta löytyvän http://www.gsr600.co.uk/

Appråpåå, kukas tietäisi missä liikkeessä Tampereen suunnalla olisi GSR 600 esittelyssä ihan livenä? Ei tarvitsisi olla edes koeajopyöränä, kunhan nyt edes kerran näkisi tuollaisen omin silmin ennen ostopäätöstä...
biggrin.gif

Heinolla ei ainakaan tällä hetkellä ole, ovat jo pari viikkoa lupailleet että "kohta varmaan ehkä tulee näytille", mutta eipä ole kuulunut.

Vai pitääkö tässä mennä sopivaan kohtaan tienvarteen passiin odottelemaan, josko sellainen joskus ajelisi ohitse?

tounge.gif
juu... mutta kun neistyttä saa, niin siitä pitää nautia kunnolla ja oikein.
wink.gif

GSR:n sisäänajo-ohjelma:
0-800km, max rpm 6500
800-1300km, max rpm 10000
1300km-> , max rpm 15500
sport05.gif

Tämmöisen kuvion voi vain tehdä kerran
No nyt sen sain, itähelsingistä keskustaan ajoin, 15 kilsaa mittarissa, häh hää. (meinasi pari yllärii tulla oitis kun nuo jarrut ei pelitä vielä)
wink.gif

Mulla kyllä jököttää tossa manuaalissa toi sisäänajo näin:

0-800km, max rpm 7000
800-1600km, max rpm 10500
1600km-> , max rpm 14000

Mistähän ero johtunee ?

Lienee ottaa muutaman kymmenen kilsaa että jarrut lutviutuu.
Oli kyllä mukava ajella stadissa pitkin röykkyjä kun ei kuulunut ensimmäistäkään kilahdusta/kolahdusta/narahdusta/inahdusta mistään, mitä taas vanha fasuni harrasti urakalla, etenkin keulan suhteen !

Vaikka pyörä on sisään ajossa niin vaihtelevia kierroksia ja koko kaasualueen käyttöä.

Juu ton peilit on kyllä ihan hanurista. Ite en oo mikään isokokoisin kuski ja silti joudun väistymään jotta nään peilestä jotain. Toinen ongelma on yli 80 nopeudet kun peilit alkaa täristä todella paljon ja senkään takia niistä ei nää mitään/saa selvää.
Näin on, mulla etekin toi oikee peili vetää täysin sumeeks, vauhdissa kun kädellä koittaa siitä peilin juuresta, on sairaat värinät !

Edittii vielä, kun ei ole tota keskijalkaa pitäis vissiin huoltopukki hommata vai miten olette ketjujen rasvauksen hoitaneet ? Ja onnistuuko pukille nosto yksin, oon aika hippiäinen
wink.gif

Back