GSR 750 -11

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kane80

jepsan
No hetken jo innostuin, kun aikaisemmin noita ulkomaan foorumeita kahlasi ja siellä arvuuteltiin tehoiksi 120 ja rapiat.
Olisi ollut juuri sopivasti lisää tähän 600:een, mutta samanlainen torsohan siitä piti pukata kuin tuo FZ8.....
Eli Teho 78 kW (106 hv) / 10.200 rpm , vääntöähän enempi toki kuin tässä nykyisessä, mutta silti......
033102ass_1_prv.gif
 
edit: ei mitään, olikin 750cc eikä 600cc. Onhan tuo vähän vaisusti tehoa nyky 750cc:sta
 
No hetken jo innostuin, kun aikaisemmin noita ulkomaan foorumeita kahlasi ja siellä arvuuteltiin tehoiksi 120 ja rapiat.
Olisi ollut juuri sopivasti lisää tähän 600:een, mutta samanlainen torsohan siitä piti pukata kuin tuo FZ8.....
Eli Teho 78 kW (106 hv) / 10.200 rpm , vääntöähän enempi toki kuin tässä nykyisessä, mutta silti......
033102ass_1_prv.gif
Tasan samat tehot  tosiaan kuin  Kawan Z750  ja  Yamahan FZ8 .
Yllätys  oli se että  GSR 750:ssä  on teräsputkirunko  kun taas GSR 600 on  alumiinirunko. GSR 600:lla  4 kesää ajaneena ja nyt yhden kesän Z 750:lla  niin  minun mielestä ainakaan Kawasaki ei tarjoa 750 cm3 ja 106 hv  mitään tuntuvaa eroa suorituskyvyn suhteen
verrattuna GSR 600 .  Sen minkä Kawa  väännössä ja tehossa voittaa  sen  se painossa häviää. GSR 600 on selvästi kevyempi , ketterämpi , hauskempi =  se tuntuu tietyllä tavalla räväkämmältä. Toki uusi GSR 750 on kevyempi kuin Z 750 .
Kawa esitteli kaudelle 2011 Z 750 R mallin joka on aika lähellä GSR 750 ja FZ 8 malleja. Z 750 R mallissa on parannettu jousitus edessä ja takana sekä paremmat jarrut ja alumiininen takahaarukka.

Se mikä 2010 Kawassa on selvästi parempaa verrattuna GSR 600 malliin,  on  moottorin värinättömyys = Kawassa ei välity värinöitä ohjaustankoon    eikä sumene peilit.
 
kliketi tämmösen löysin.

olis varmaan helposti kutiteltavissa oleva vehje, jos kerran perustana on 750 giksun kone
 
Olis mielenkiintoita nähdä vääntökäyrät verrattuna GSXR:ään, että selviäisi, onko tosiaan merkittävästi väännökkäämpi.
 
GSR600 ollut nyt kolme kesää ajossa, olen tykännyt.
Omaan on vaihdettu leveämpi ohjaustanko, ja koko putkisto on uusittu. En malta odottaa että pääsen tyyppäämään tuota GSR750:stä... on meinaan niin pirun paljon hienomman näköinen.
Ihmetyttää vaan tosiaan nuo tehot/väännöt, miksi noin vaisusti?
 
Back
Ylös