GSR tuuninkia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -69-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-69-

New member
Ajattelin, että tässä ketjussa voisi laittaa kuvia ja linkkejä GSR:n tuunaamisesta...omia ja vieraiden virityksiä.

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista. Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

Mitäköhän laki sanoisi näistä vilkuista ?

Anyway jotain tarttis tehdä.... vaikka vilkkuva jarruvalo
idea3.gif
. Sen kun saisi vielä muuttamaan taajuutta G-voimien mukaan niin, että esim. pysähdyksissä jarruvalo ei vilkkuisi ollenkaan.

Jos jotain meinaan mopooni muuttaa, niin ekana se voisi olla kilpiteline....mut orkkisvilkut vois jättää. Ne jotenkin sopii omalla tavallaan.
Kuinkas tota perää oikein leikkelis....laittakaa kuvia omista muutoksista !
smile_org.gif

Leikkasin lokasuojan rautasahan terällä takavalojen alta.
Jätin alkuperäiset vilkun kiinnikkeet paikalle ja asensin alkuperäisen rekisterikilven valon paikalleen ja ruuvasin siihen heijastimen kiinni.

Vilkun raudan tuin takaa naulauslaudalla johon asensin ristiin toisen naulauslaudan tukemaan rekisterikilpeä.

Omat vilkut menivät vaihtoon.

withstupid.gif
kuvat ei aukea?

wink.gif
mikä toi heijastin tsydeemi on ? Ei näytä siltä originaalilta...ihan kun sulla olisi rekkarivalo tuo heijastin tsydeemin kanssa kimpassa....

Itse ajattelin vielä ylemmäs saada tuota rekkaria. Ihan melkein kiinni noihin takavaloihin ja heijasti sitten rekkarin alle.

Vilkuist en tiedä vielä. Originaaleja yritän ehkä sovittaa. Löytyisköhän niihin "värittömät" polttimot.. you know sellaiset, jotka vasta syttyessään ovat keltaiset....

wink.gif
 mikä toi heijastin tsydeemi on ? Ei näytä siltä originaalilta...ihan kun sulla olisi rekkarivalo tuo heijastin tsydeemin kanssa kimpassa....

Itse ajattelin vielä ylemmäs saada tuota rekkaria. Ihan melkein kiinni  noihin takavaloihin ja heijasti sitten rekkarin alle.

Vilkuist en tiedä vielä. Originaaleja yritän ehkä sovittaa. Löytyisköhän niihin "värittömät" polttimot.. you know sellaiset, jotka vasta syttyessään ovat keltaiset....
Heijastin on alkuperäinen. Purin alkuperäisen kilven valon ja tein siihen reiän heijastimen ruuvia varten.

Vaatii aika väkertämistä, että saa kilven ylemmäksi ja vieläpä kilvelle valon. Kaikkea onnea pyrkimyksellesi
blush.gif

Johan tämä jo kerran aloitettiin Tuuninki Noh siitä viis, itse olen ajatellut tuolle rekkari hässäkälle jotain tehdä samalla jahka ne tilaamani Ixil-pöntöt saapuu.

Leikkasin lokasuojan rautasahan terällä takavalojen alta.
Jätin alkuperäiset vilkun kiinnikkeet paikalle ja asensin alkuperäisen rekisterikilven valon paikalleen ja ruuvasin siihen heijastimen kiinni.

Vilkun raudan tuin takaa naulauslaudalla johon asensin ristiin toisen naulauslaudan tukemaan rekisterikilpeä.

Omat vilkut menivät vaihtoon.

http://img169.imageshack.us/my.php?image=pera2rb3.jpg

http://img74.imageshack.us/my.php?image=peraza6.jpg
Joo, täytyy alkaa duunaa kunhan joutaa. Orkkisvilkut jätän ehken paikoilleen kuitenkin.

Ajattelin, että tässä ketjussa voisi laittaa kuvia ja linkkejä GSR:n tuunaamisesta...omia ja vieraiden virityksiä.

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista. Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

idea3.gif
. Sen kun saisi vielä muuttamaan taajuutta G-voimien mukaan niin, että esim. pysähdyksissä jarruvalo ei vilkkuisi ollenkaan.
Mä näin kerran kaupungilla kun joku ulkomaalainen ajoi 10R Kawalla jossa oli vilkut takavaloissa. Siis vilkutti niinku jenkki autot.

Oli niin makeen näköinen et oli pakko ajaa jonku aikaa perässä ja ihailla sen vilkutuksia
withstupid.gif

Nostetaan vähän aihetta taas.
Minä kun en tiedä, niin neuvokaa viisaammat mua.
Onko tuossa jotain rajoittimia pikku vaihteilla, niinkuin noissa isoissa ja pahoissa suzukeissa?

Perstuntumalta sanottuna ei, tuntuma perustuu tuohon vanhaan saman tehoiseen fasuun, tämä on hiukan livakamman oloinen.

Ja eihän näillä tehoilla ole mitään syytä mennä niitä rajoittelemaan. Se on ihan eri kun puhutaan liki tuplatehoista, mitä kilosesta löytyy. Silloin voipi käydä hassusti kaffaa käännättäessä jos ei ole mopo ns. hanskassa.

Onko kukaan laittanut ohjausiskaria?
Välillä tuntuu, että ei olis pahitteiksi, vaikka olis moinen
wink.gif

Saako tuohon edes "valmiina" moista
nixweiss.gif

Itse en ole vielä omaa GSR:ää tuunnaillut, vasta tuumaillut tuunaamista.  Lähinnä kiinnnostaa kilpitelineet, valot ja vilkut.

idea3.gif
Mä näin kerran kaupungilla kun joku ulkomaalainen ajoi 10R Kawalla jossa oli vilkut takavaloissa. Siis vilkutti niinku jenkki autot.

Oli niin makeen näköinen et oli pakko ajaa jonku aikaa perässä ja ihailla sen vilkutuksia  
withstupid.gif
Mulla on 9R:ssä takavaloissa vilkut eikä o vielä ykskään poliisi pysäyttäny  
buttrock.gif

Kertokaahan mulle, että mistä mä löydän ton härvelin värikoodin???
Onkohan tuo sininen nyt sitten joku navy blue vaimikäseoli vai sitten se toinen sininen joka löytyy esim. ermaxin sivuilla olevista osista?
Ei viittis tilata härpäkkeitä ja todeta niiden olevan väärää väriä.
Mopohan on -08 mallia ja ihan "oikein" maahan tuotu...

Tuli tilattua tuolta seat coveri, ihan ermax ja maalattuna.
Oli n. 110€ kotiin tuotuna, saa nähdä milloin postista pölähtää muovi härpäkettä.

Onko kukaan laittanut ohjausiskaria?
Välillä tuntuu, että ei olis pahitteiksi, vaikka olis moinen  
wink.gif

Saako tuohon edes "valmiina" moista  
nixweiss.gif
jaa'as tarviiko moista, mulla pistettiin ohjauslaakeri oikeisiin tiukkuuksiin, eli hannaa vähän vastaan kääntäessä. Nyt voi antaa happea myös reilusti loivasti kurvatessa, ennen rupes aika hanakasti vikuroimaan.

Back