Harri82 New member 21.4.2007 #1 Moi. Elikkä kyselisin tosta gsr:ästä, keuliiko ilman kytkintä? Minkälainen on muuten ajaa? Ajoasento tuntuis ainakin olevan kohdallaan..? Kertokaa ihmeessä muitakin kokemuksianne kyseisestä pärrästä.
Moi. Elikkä kyselisin tosta gsr:ästä, keuliiko ilman kytkintä? Minkälainen on muuten ajaa? Ajoasento tuntuis ainakin olevan kohdallaan..? Kertokaa ihmeessä muitakin kokemuksianne kyseisestä pärrästä.
Huikkari New member 22.4.2007 #3 http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?act=ST;f=18;t=64049
Huikkari New member 22.4.2007 #5 (teude @ Huhti. 22 2007 sanoi: Tätäkö yritit? Napsauta laajentaaksesi... Tack
kane80 jepsan 23.4.2007 #6 Siinähän niitä linkkejä näköjään oli, ja vastauksena tohon keulimiseen, minulla ainakin kaasulla keula nousee.
Siinähän niitä linkkejä näköjään oli, ja vastauksena tohon keulimiseen, minulla ainakin kaasulla keula nousee.
Harri82 New member 23.4.2007 #7 (kane80 @ Huhti. 23 2007 sanoi: Siinähän niitä linkkejä näköjään oli, ja vastauksena tohon keulimiseen, minulla ainakin kaasulla keula nousee. Napsauta laajentaaksesi... Kiitti kaikille vastauksista! Kane, kummasta tykkäät enempi sun entisestä yamahasta vaiko gsr:stä?
(kane80 @ Huhti. 23 2007 sanoi: Siinähän niitä linkkejä näköjään oli, ja vastauksena tohon keulimiseen, minulla ainakin kaasulla keula nousee. Napsauta laajentaaksesi... Kiitti kaikille vastauksista! Kane, kummasta tykkäät enempi sun entisestä yamahasta vaiko gsr:stä?
GSR600 New member 23.4.2007 #9 Kyllä se etunen nousee ilman kytkintä täyskiihdytyksessä . Pyörä täysin vakio / vakiovälitys . Hauska pyörä
Kyllä se etunen nousee ilman kytkintä täyskiihdytyksessä . Pyörä täysin vakio / vakiovälitys . Hauska pyörä