Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitatko tuota "klik" tapahtumaa?Entä hymyilevän motoristin kevätpäivä-lauantaina? Tulisko liikaa kilometrejä/liian kiire osalle jos samanpäivän iltana orituvalla käytäis iltakahvilla piipahtamassa?
Anyway jos kiinnostusta riittää niin vois vaikka tonninelisatasten omat kokoontumisajot järjestää joka vuosi, varsinkin kun nyt näyttää siltä että ollaan ennemmin tai myöhemmin klassikko-osastoa möhköinemme. Tai sitten vaan vallataan joku leirintä alue heti aluksi ja pidetään perustavaa laatua oleva kokous...pistäkääs nyt innokkaita ehdotuksia...(ei härskejä...ei minulle ainakaan)![]()
...sitä justiinsa...Tarkoitatko tuota "klik" tapahtumaa?Entä hymyilevän motoristin kevätpäivä-lauantaina? Tulisko liikaa kilometrejä/liian kiire osalle jos samanpäivän iltana orituvalla käytäis iltakahvilla piipahtamassa?
Anyway jos kiinnostusta riittää niin vois vaikka tonninelisatasten omat kokoontumisajot järjestää joka vuosi, varsinkin kun nyt näyttää siltä että ollaan ennemmin tai myöhemmin klassikko-osastoa möhköinemme. Tai sitten vaan vallataan joku leirintä alue heti aluksi ja pidetään perustavaa laatua oleva kokous...pistäkääs nyt innokkaita ehdotuksia...(ei härskejä...ei minulle ainakaan)![]()
AKElta voi kysäistä. Vuosimallilla ja mallinimellä saa rekisteröintitilastot.Kellään tietoa kuinka monta 1400 GSX:ää on Suomessa![]()
Olisiko liikaa samalle päivälle, voisko olla gsx 1400 ryhmä paraatissa ja osasto kyseisessä hymyilevän motoristin kokoontumisessa, halukkaat tietysti voi ajaa iltasella vaikka Ivalon shellille kahville Loimaan jälkeen.(en ihan varma onko siä shell ja ehtiskö nakulla illax sinne?...sitä justiinsa...Tarkoitatko tuota "klik" tapahtumaa?Entä hymyilevän motoristin kevätpäivä-lauantaina? Tulisko liikaa kilometrejä/liian kiire osalle jos samanpäivän iltana orituvalla käytäis iltakahvilla piipahtamassa?
ihan asiaa!!Miten olisi 19,5,2007 klo:11,00 Oripää Shell huoltoasema ja siitä yhdessä Alastarolle.Saataisi kaikki 14 sataset yhteen nippuun paraati jonoon.http://www.oripaa.fi/pit-line/
Nonniih..eikun sitten sinne. Minä ainakin ajelen sinne tuolloin jos on kortti vielä ko. ajankohtana tallella.Miten olisi 19,5,2007 klo:11,00 Oripää Shell huoltoasema ja siitä yhdessä Alastarolle.Saataisi kaikki 14 sataset yhteen nippuun paraati jonoon.http://www.oripaa.fi/pit-line/