• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän se muuta tuo kuin että saa esijännityksen säädetty eripainoisille kuskeille ns, sopivaksi.
Kuten jo edellä sanoin ei se autuaaksi tee mutta on tyhjää parempi
cool.gif

Eihän se muuta tuo kuin että saa esijännityksen säädetty eripainoisille kuskeille ns, sopivaksi.
Kuten jo edellä sanoin ei se autuaaksi tee mutta on tyhjää parempi
cool.gif
Säätövara lie melko pieni, alle 10mm?

P.S.
Kun ootte purkaneet tuota inazuman keulaa, pitäiskö siellä olla alunperin progressivinen jousi? Omassa on kyllä ihan lineaarinen, semmoinen 395mm mittainen. Haynesin kirja antaa ymmärtää, että jousen pitäis olla progressiivinen. Ihmettelen vaan kun oman fillarin keula on vaan niin pirun kova, ihan kun joku ois vaihtanut jotkut ei-orkkis jouset...

Omassa 1200 inassa on ainakin lineaarinen jousi.
Pituuskin tais olla samaa luokkaa.

Joo, no niin vaikka ajokausi on parhaimmillaan olen tässä ruvennu pohtimaan parannuksia tohon säksättimeen.

Tarkotus on hommata paremmat iskarit taakse (bituboja oon katellu), progressiiviset jouset eteen ja sliparinkin vois hommailla.

Persettäkin vois nostaa hiukkasen (korotuspalat oli muistaakseni +35mm) ja keulaa laskea vähän (15-20mm?)

Eli mutka-ajo ominaisuuksia pitäs vähän parannella

Jos oot tehny vastaavia muutoksia, niin kerro kokemuksistas.
itellä on tarkotus tehä noita muutoksia ensi talven aikaan.

Niin ja lineaariset jouset oli tiälläkin kun tossa keväällä keulan huolsin ja pituuskin täsmää.

Joo, no niin vaikka ajokausi on parhaimmillaan olen tässä ruvennu pohtimaan parannuksia tohon säksättimeen.

Tarkotus on hommata paremmat iskarit taakse (bituboja oon katellu), progressiiviset jouset eteen ja sliparinkin vois hommailla.

Persettäkin vois nostaa hiukkasen (korotuspalat oli muistaakseni +35mm) ja keulaa laskea vähän (15-20mm?)

Niin ja lineaariset jouset oli tiälläkin kun tossa keväällä keulan huolsin ja pituuskin täsmää.

OK, siis uusien alkuperäisten etujousien vaihtaminen ei varmaan muuta asiaa mihinkään.

Ois melko hieno juttu jos joku sais modattua keulaa jonkin toisen (F-malli tai bandit) progressiivisilla etujousilla, ja sais kommentteja kuinka muutos vaikutti, ja mitkä jouset olis parhaat.

Orggis jousilla kun mielestäni jää kaikki pintaherkkyys kyllä uupumaan keulasta.

Perä on keulaan verrattuna ihan vakionakin ok ainakin minun ajotyylillä.

Itse ole laskenut keulaputkia n. 15mm alkuperäiseen verrattuna, ja takajousien esijännitys asennossa 3-4 tilanteen mukaan. Kääntyvyvyydessä ei ole ongelmaa, ainoastaan keulan pikkukuoppanypytys häiritsee.

no joo, peruspyörähän tuo on ja riittää sinällään vaikka mihin. Jos ajelee pelkästään rajoitusten mukaan kaikki mutkatiet niin ei tarvii tehä yhtään mittään.
Välillä tulee ajeltua vähän reippaammin joten ei haittais yhtään pikkusen herkempi kääntyminen.

keula pikkusen löysä.
takasissa vois olla muitakin säätöjä kuin esijännitys ja onhan noilla jo ikääkin ilman huoltoa.

Moro

Ootkos tehny näitä suunnittelemiasi muutoksia? Kokemukset vaikutuksista kiinnostais etenkin tuon etupään osalta.
Omien kokemusten mukaan keula on hiukan liian löysä. Keulaöljyjen vaihto paransi tilannetta hiukan, mutta vielä haluaisin lisää jäykkyttä. Progressiivisia jousia oon miettiny ja Louisilla semmoset näyttäs olevan kohtuulliseen hintaan saatavilla. Kuinkahan nuo muuttais keulaa? Onko kellään kokemuksia?

Jep, tällä hetkellä ei oo tullu tehtyy muita muutoksia tohon pärrään kuin laskin keulaa n.20mm, asensin teräspunosletkut jarruihin.

Keulan lasku kyllä teki hyvää mutka ominaisuuksille ja teräspunoksilla tuli tunnokkaammat/napakammat jarrut.

Back