• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000, 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näyttää nuo vaimentimen hitsaukset tuossa kuvassa ihan amistyöltä...
033102bebe_1_prv.gif
. Katsokaapa vaan.
Kerkesit ensin  
mad.gif
Myös rungon ja svingin saumat on kauheita ja halpis laatua. Ei varmasti ole myyntimopoissa tollasta jälkeä.

Ei kai protoissa nuo viimeistelyt aina ole ihan viimeisen päälle. Muistelisin, että MP-messuilla 600 Gixerissä oli kuplia tankin tarrojen alla ja etukatteen apurunko oli valun jäljiltä karhea ja muotin saumatkin näkyivät. Ajattelin silloin, että jos tilaan, niin tuon hion kyllä sileäksi. Onneksi ei tarvinnut, saapuneessa pyörässä se olikin sileä ja viimeistelty, eikä tarrojen allakaan ollut kuplia.

Hemmetin hieno muuten tuo 1000. Ton vaimentajankin huolisin omaani mielummin, kuin sen nykyisen, persoonattoman ympyrälieriön. Tuossa on sentään jotain omaperäisyyttä ja luonnetta.

Ei jeesus että oli hirveen näköinen hökötys...... Yammu, Kawa ja Honda osaa sentään ton muotoilun
062802jumpie_prv.gif

Toi vaimennin ei voi olla totta! YÄK! Eiköhän se vedetä lopullisessa versiossa sieltä satulan alta...

Toi vaimennin ei voi olla totta! YÄK! Eiköhän se vedetä lopullisessa versiossa sieltä satulan alta...
ja eikös toi vaimennin ole jo niin matalalla/oudon muotoinen että se raapii tiehen kun kunnolla taittaa
nixweiss.gif
..ei kyllä meikäläisen silmään sovi mitenkään toi, ainakaan vielä!
sad_orig.gif

No joo-o... Suzuki on kehittänyt markkinoiden toiseksi rumimman putken. Planetissa on ehkä jopa törkeämpi. Ei hyvää vitun päivää... Etuvilkut, haloo..

Kun kymmenen minuuttia kuvaa katsoi, alkoi ehkä hiukan tottumaan, varsinkin sivukuva (kun mielessään editoi tuon perkeleen virityksen, eh, pakoputken pois) oli ihan nättikin...

Takana näyttää vilkut olevan katteissa kiinni, siitä plussaa.

Putket penkin alle ja kirkkaat etuvilkut alas katteeseen, katevilkkuna siis, väritys jotain muuta kuin pellesinivalkoinen, niin kait tuolla kehtaisi ajaa...

Jaa tekninen puoli? No sillä nyt mitään väliä ole... Ulkonäkö ratkaisee.
smile_org.gif

Kuten jo sanoin tohon toiseen topiciin, missä oli sama kuva Jyrin lähettämänä:
Ei oo hääppönen!

Eikös tossa Gixxerr pitäisi myös olla ketjut, joita ei tarvitse kiristää itse lainkaan
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif

No eipä tarvitse nykyisten gixerikuskien paljoa palkää vaihtokuumetta jos 05 malli on tuon näköinen.

Samaan hengenvetoon vielä että 02 gixeri on ehdottomasti räyheimmän näköinen tonni kyykkä

Kuten jo sanoin tohon toiseen topiciin, missä oli sama kuva Jyrin lähettämänä:
Ei oo hääppönen!

Eikös tossa Gixxerr pitäisi myös olla ketjut, joita ei tarvitse kiristää itse lainkaan  
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
Mä olisin halunnut tohon kardaanivedon...
biggrin.gif

Noh, pakkohan tuo uusi on ottaa, omassa tulee kohta 50 tonnia täyteen, -01.

Huh, kylläpä silmän tottumiselta vaaditaanki nykyään yhä enemmän ja enemmän... Taidan pysyä konservatiivisuuden linjoilla. Karseita virityksiä!!!
crazy.gif
crazy.gif
crazy.gif

Näissä varhaiskuvissa oli mun mielestä viimevuonnakin aina joku silmiinpistävä peenis-lintu sompiosampio joka ei sit "yllättäen" tullu tuotantoon. Ainakin 04 R1 ekoissa kuvissa semmoset kauheet sumusireeni-periskooppi ilmanotot, joita ei tietenkään sit tullu.

Vähän pidempi etuhaarukka ja reilusti kromia, niin jo alkaa näyttää hyvältä, ja tietysti tuo kauhea pakoputki pitäis vaihtaa sellaiseen slash cut -malliseen.  
033102bebe_1_prv.gif

Onhan se vähän erikoisen näköinen, mutta ei se musta pahan näköinen varsinaisesti ole. Putkikin menettelee, mutta noi etuvilkut on kyllä aika oudon näköiset. Kyllä mä tuon ottasin jos joku kotioven eteen tois
cool.gif

Sivusta mun mielestä muotoilu todella kaunis  
smile_org.gif
(ilman sitä hirvittävää änkkäriä  
crazy.gif
).

Edestä näyttäisi muuten ok, mut noi peilivilkut ei oikein istu...

Ja tuo väri, eh...

2005 gixxeri näyttää kyllä valitettavasti tulevan sillä hrveällä änkkärillä...

091304gsxr1000top.jpg

On se vaan ruma se pönttö... vaikka onkin suunniteltu aerodynaamiikka mielessäpitäen  
033102ass_1_prv.gif

Mutta muuten pyörä on mielestäni ok näköinen. Varsinkin takavilkut...

Back