Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä suotta, kawa on aina kawa..Komia on peli...tulee hiukan ikävä omaa![]()
Ihan tavallinen sinivalkoinen 04. Miten niin uniikkiHieno, tuo väri on aika erikoinen ja uniikki, ja vaatii tottumista...Pidän tosin enemmän Kagayama Express-mallista.![]()
![]()
![]()
Katos vaan, en tommosta ees huomannu katellaOnko tuossa -04 mallissa kirkas takavalon lasi, niinkuin kenuxx:n avataressa?![]()
Myös K3:ssa on punainen lasi. Jossain jenkkien sivuilla olen nähnyt noita kirkaslasisia. Luultavasti niitä saa ostaa jostain "tuningtavarataloista". Tänään tuli muuten todettua, että kyllä gixeri myös kaupungin keskustassa taipuu ja sillä siellä ilokseen ajaaKatos vaan, en tommosta ees huomannu katellaOnko tuossa -04 mallissa kirkas takavalon lasi, niinkuin kenuxx:n avataressa?![]()
![]()
Eli ainakin tässä mun -04 mallissa on punainen se takavalon lasi...![]()
Täytyykin vaihtaa tuo avattaren kuva![]()
HallelujaaaaaMyös K3:ssa on punainen lasi. Jossain jenkkien sivuilla olen nähnyt noita kirkaslasisia. Luultavasti niitä saa ostaa jostain "tuningtavarataloista". Tänään tuli muuten todettua, että kyllä gixeri myös kaupungin keskustassa taipuu ja sillä siellä ilokseen ajaaKatos vaan, en tommosta ees huomannu katellaOnko tuossa -04 mallissa kirkas takavalon lasi, niinkuin kenuxx:n avataressa?![]()
![]()
Eli ainakin tässä mun -04 mallissa on punainen se takavalon lasi...![]()
Täytyykin vaihtaa tuo avattaren kuva
! Väännön, keveyden ja ketteryyden huomaa myös hitaassa vauhdissa.![]()
Joo esim. täällä myyvät tuommosta takavaloa...Myös K3:ssa on punainen lasi. Jossain jenkkien sivuilla olen nähnyt noita kirkaslasisia. Luultavasti niitä saa ostaa jostain "tuningtavarataloista". Tänään tuli muuten todettua, että kyllä gixeri myös kaupungin keskustassa taipuu ja sillä siellä ilokseen ajaa! Väännön, keveyden ja ketteryyden huomaa myös hitaassa vauhdissa.![]()