Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?Sanotaanko näin, et aikas käsi saat olla jos sen sammutat valoihin... Kyllä se jaksaa ihan tyhjäkäynnillä lähteä ryömimään.
Niin ja itse 184cm ja vaihdoin jalkatappisarjan säädettäväksi, kun oli jalkatapit vakiona liian alhaallaEttä kyllä siihen hyvin mahtuu...![]()
Kyllä onEikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?Sanotaanko näin, et aikas käsi saat olla jos sen sammutat valoihin... Kyllä se jaksaa ihan tyhjäkäynnillä lähteä ryömimään.
Niin ja itse 184cm ja vaihdoin jalkatappisarjan säädettäväksi, kun oli jalkatapit vakiona liian alhaallaEttä kyllä siihen hyvin mahtuu...![]()
Mulla ainakin oli![]()
Kyllä oli taas loistava vastaus kaverin kysymykseenBusa on matkalehmä verrattuna gixeriin.
Onhan ne jos kahta vai olikos kolmea asentoa kutsuu säädettäväksi... Pistin Gillesin periaatteessa portaattomasti säädettävät tappisarjat. Nyt voi säädellä joka suuntaan niinkuin haluaaKyllä onEikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?Sanotaanko näin, et aikas käsi saat olla jos sen sammutat valoihin... Kyllä se jaksaa ihan tyhjäkäynnillä lähteä ryömimään.
Mulla ainakin oli![]()
![]()
Säädettävät on juu, mut eikös ne säädy joko 15 mm alaspäin tai 15 mm taaksepäin?Eikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?jalkatapit vakiona liian alhaalla