• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

gsx-r 1000 k7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -race-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-race-

New member
biggrin.gif
..hello..kertokaas arvon kikserin omistajat/haltijat eroaako tuo tonnisen ärrän ajoasento paljon tuosta busan ajoasennosta..itselläni ollut 3 kpl noita busseja ja nyt ajattelin et josko ensi kesän ajelis tuollaisella k7:lla...vaan miten tuo ajoasento tälläiselle 180cm persjalkaiselle käy....ja onko se niin et busan jälkeen tuo kilosen onnistuu sammuttaa jokaiseen liikennevaloon jos ei viitsi aina "löylyä" antaa...kiitos
sport05.gif

Sanotaanko näin, et aikas käsi saat olla jos sen sammutat valoihin... Kyllä se jaksaa ihan tyhjäkäynnillä lähteä ryömimään.

Niin ja itse 184cm ja vaihdoin jalkatappisarjan säädettäväksi, kun oli jalkatapit vakiona liian alhaalla
biggrin.gif
Että kyllä siihen hyvin mahtuu...

Sanotaanko näin, et aikas käsi saat olla jos sen sammutat valoihin... Kyllä se jaksaa ihan tyhjäkäynnillä lähteä ryömimään.

Niin ja itse 184cm ja vaihdoin jalkatappisarjan säädettäväksi, kun oli jalkatapit vakiona liian alhaalla
biggrin.gif
Eikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?
Mulla ainakin oli
biggrin.gif

Busassa on tiukempi polvikulma kun K5-K6 kikserissä, jos en ihan väärinmuista. Tuskimpa seiska hirveesti noista eroo. Mutta empä usko että se mikään järisyttävä muutos on. Kaikkeen tottuu.

biggrin.gif
Eikös k7:ssa ole säädettävät jalkatapit vakiona ?
Mulla ainakin oli  
biggrin.gif
Kyllä on
smile_org.gif
Onhan ne jos kahta vai olikos kolmea asentoa kutsuu säädettäväksi... Pistin Gillesin periaatteessa portaattomasti säädettävät tappisarjat. Nyt voi säädellä joka suuntaan niinkuin haluaa
biggrin.gif

Back