• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000

palataampa takaisin alkupisteeseen.

taka-Diablo kesti 5000km. Ei yhtään ratareissua, eikä juuri tyhjää kuminpolttelua  
lookaround_orig.gif
Eturenkula on kuin uus.. Aika mielenkiintoisen nopia kuluminen, varsinkin loppukilometreillä! Paineet yms on kuitenkin ollut kohillaan.

Mahtaa tuo maantieajo pikkuteillä kohtuu reippaalla vauhdilla syödä nopeesti renkulan...samapa tuo, elämä on ja uutta on tilattu
kaboom.gif

Mulla on Diablon etunakki alla. Taakse tulee myös Diablo ensiviikolla Dunlop Sportmaxin tilalle. Etunen toimii ainakin näin lyhyen kokemuksen perusteella hyvin. Saa nähdä kuinka kauan renkaat kestää..
thumbs-up.gif

Itse "Oulunseutulaisena" haen renkaat tuolta: http://www.kmdack.com/indexfi.php

tuolta renkaat niillä on paljon erilaisia "mustia ja pyöreitä"
(kai eri värejäkin saa)
vielä y-tunnuksella veroja päältä ja toimii!!!
cool.gif

itse kanttailen rennsporteilla tyytyväiseseti..
baaa.gif
No sehän on jos tykkää ruotsalaisille viedä rahansa niin hieno homma. Itse just ostin diablo corsat 120/60-17 ja 180/50-17 suomenpuolen rengasliikkeestä kemistä ja hinnaksi muotoutu 300Eur. Niin siisä kannattaa miettii et vaikuttaako ajaa ristiin rastiin ja panikoida?

Kohta on alla olevat (oliks ne ny) BT012 vaihtokamaa. Sain mopon mukaan uudet BT014:set, onkos joku saanu sellasista tuntumaa?

Muistaakseni Zetassa oli sellaiset ja katos kuin pieru saharaan... Ja etupään veti hirveelle hampaalle.
nixweiss.gif

Muistaakseni Zetassa oli sellaiset ja katos kuin pieru saharaan... Ja etupään veti hirveelle hampaalle.  
nixweiss.gif
Siis tarkoitat nyt varmaan BT 012 renkaita?

Eikös vm. 03 gixxereissä ollut alkup. rengastus BT 011 edessä ja BT 012 takana, jos olen oikein ymmärtänyt...
Juu. Ne kumit on kuin suoraan halvasta kauhuelokuvasta. Käsittämätöntä että tehoja rajoitetaan ja ajokortteja uudistetaan, kun samalla tonnisisa sporttipyöriä päästetään markkinoille tuollaisilla renkailla. 012 ei pidä ja kuluu silmissä. 011 ei taas pysy pyöreänä vaan muistuttaa lähinnä 8-kulmiota.

Tuolla voi käydä lukemassa mitä testaajat ovat mieltä eri renkaista, mm. ns. SuperSport sarjalaisista.  
wink.gif

Kannattaa katsoa myös 2004 vuoden testit.  
cool.gif

Juu. Ne kumit on kuin suoraan halvasta kauhuelokuvasta. Käsittämätöntä että tehoja rajoitetaan ja ajokortteja uudistetaan, kun samalla tonnisisa sporttipyöriä päästetään markkinoille tuollaisilla renkailla. 012 ei pidä ja kuluu silmissä. 011 ei taas pysy pyöreänä vaan muistuttaa lähinnä 8-kulmiota.
No niin no.. hyvä sit käydä ajamassa toi BT012-saippua takavanteelta loppuun radalla ku gikseri noin lisää jännitystä
confused_orig.gif
(ohan se iteki tullu todettua et toi sutii kuivalla kiihdyttäes vaik on joku ~150 visiirissä) Ja tuolla reifentestissä todettiin BT014:kin tosikäytössä lipsuvaksi.. Pitää ne käyttää ku sellaset valmiiks on. **Jos saksan kieli takkuaa, ni noi arvostelut käänty suht puhtaasti englanksi tällä. (ainaki copypastella)**

Back