A.S
New member
Eli ongelmana 1990 1100 i/ö gixerin käynti, johon vaihdoin fatbarin, kaasukahvaa kliparista irrottaessa lipsahti kaasuvaijeri, jolloin kuului rusaus. (en tiedä johtuiko ongelma tästä?!)
Nyt kun tuota laittaa käyntiin niin tarvii ensinnäkin sahata käyntiin normia pidempään ja käynnistyttyään pienikin kaasuun koskeminen aiheuttaa kierrosten hyppäämisen 5000rpm ja siintä ne laskeutuvat pikkuhiljaa takaisin sinne 2000rpm tyhjäkäyntiin, kun ennen tuo reagoi 1 = 1 kaasuun. Myöskin vetää isosti hanaa antaessa laihalle -> tulta putkesta ja pauketta.
Tankki ollut myös irti, joten ensin epäilin bensahanaa tai jotain letkua, mutta ei oikein sekään tunnu olevan rikki. sitten sattui löytymään jokin jousi sieltä 2 ja 3 kaasarin luonta joka irronnut siinä ympärillä jokin pyöreä rautalanka juttu. Tämäkö ongelman syy? Jokin palautusjousi?
Tullut luettua b-forumin, tämän ja mototinkin vastaavat jutut eikä kenelläkään ole käynyt vastaavaa..
Eli jos joku osaa kertoa että mitä **ttua tolle pitää tehdä jotta tulee kuntoon ni olisin kiitollinen.
Nyt kun tuota laittaa käyntiin niin tarvii ensinnäkin sahata käyntiin normia pidempään ja käynnistyttyään pienikin kaasuun koskeminen aiheuttaa kierrosten hyppäämisen 5000rpm ja siintä ne laskeutuvat pikkuhiljaa takaisin sinne 2000rpm tyhjäkäyntiin, kun ennen tuo reagoi 1 = 1 kaasuun. Myöskin vetää isosti hanaa antaessa laihalle -> tulta putkesta ja pauketta.
Tankki ollut myös irti, joten ensin epäilin bensahanaa tai jotain letkua, mutta ei oikein sekään tunnu olevan rikki. sitten sattui löytymään jokin jousi sieltä 2 ja 3 kaasarin luonta joka irronnut siinä ympärillä jokin pyöreä rautalanka juttu. Tämäkö ongelman syy? Jokin palautusjousi?
Tullut luettua b-forumin, tämän ja mototinkin vastaavat jutut eikä kenelläkään ole käynyt vastaavaa..
Eli jos joku osaa kertoa että mitä **ttua tolle pitää tehdä jotta tulee kuntoon ni olisin kiitollinen.