• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TMK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TMK

New member
Eli siis kortissa "komeilee" pieni a, enkä täten saa ajaa yli 25kW pyörää. Kiinnostaisi siis tietää että miten tätä GSX-R:ä saa kuristettuna, miten se on kuristettu ja huomaako siitä muuta kuin koeajamalla, että onko se kuristettu vai eikö?

Tarkoituksena olisi rekisteriin laiton jälkeen ottaa kurit pois vehkeestä.

käyppäs ajamassa moottoripyörä kortti niin ei tartte paljo kuristella.
wink.gif

käyppäs ajamassa moottoripyörä kortti niin ei tartte paljo kuristella.
wink.gif
Oon kyllä kortin ajanu, ettei siinä mitää, mutta ikä ei kato riitä.
sad_orig.gif
jeps jeps, mut eikö sitä tarvitse enään ajaa vielä erikseen isompiin moottoripyöriin oikeuttavaa korttia.
withstupid.gif

Meinaan vaan et askel kerrallaan.
wink.gif

buttrock.gif
Ainaki mun autokoulun ope sano että kortti täytyy vaan käydä vaihdattamassa että saa eka sen pikku a:n ja sitt ison A:n. Ei kuulemma pitäis mitää tunteja/kokeita enää käydä.

:
Ainaki mun autokoulun ope sano että kortti täytyy vaan käydä vaihdattamassa että saa eka sen pikku a:n ja sitt ison A:n. Ei kuulemma pitäis mitää tunteja/kokeita enää käydä.
Noinhan se menee. Itselläki on pikku a kortissa, mut kyllä ne (jotkut) poliisit osaa laskea, et saa ajaa yli 25Kw pyörää.

Mitä vuosimallia sun pyörä on? Itse kuristin -97 gixxerin kaasua rajoittamalla. Eli rajoitetaan kaasun liikettä ja penkitetään alle 25Kw tehot ja mennään katsastuskonttorille lapunkanssa.
Mut tais olla niin, et tyypillä joka sen kuristaa pitää olla lupa siihen. Ainakin mulla löytyi myös sinetti kuristustapista ja rekisteriotteessa sinetin numero.

Kun en mitään tiedä niin viisaammat vastatkoon..

Tarkoitus olis käydä suorittamassa pikkuinen a viä tänä kesänä.. Ja haaveena olis hommata tällänen GSX-R 600.. Miten se sopii ekaks pyöräks tällaselle lyhyen puoleiselle naisihmiselle, kuristettuna? Tänx jo etukäteen..

Sytkäboxilla pystyy kuristamaan vain K4 ja sitä uudempia malleja, vanhemmat menee sitten perinteisimmin keinoin. Lyhyelle kuskille ei oo mikään helpoin pyörä, koska eikös tuo ole luokassaan korkein?

Ite en mene sanomaan kuristuksista sen enempää, että 25kw papereilla on hyvä ajaa.
033102bebe_1_prv.gif

Back