Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu että noi varoitusvalot on joka pyörässä ihan fuulaa!!!OFF TOPIC...
Mun ohjekirja (siis suitsa gsx-r750 04) väittää, että polttoaineen varoitusvalo syttyy, kun tankissa on jäljellä löpöä 1,7 litraa. Onko tosiaan näin, sillä kun olen mennyt tankkaamaan varoitusvalon syttymisen jälkeen (ajanut valon syttymisen jälkeen 15-20 km), tankkiin on mahtunut kork. 12 litraa löpöä. Tankin pitäisi kuitenkin olla vetoisuudeltaan 17L, eli ainakin 14-15 litraa pitäisi pystyä tankkaamaan, jos varoitusvalo syttyy 1,7 litran kohdalla. Mietityttää vaan...
Samaa ihmettelin minäkin. Luulisin kyseessä olevan painovirheen ohjekirjassa.OFF TOPIC...
Mun ohjekirja (siis suitsa gsx-r750 04) väittää, että polttoaineen varoitusvalo syttyy, kun tankissa on jäljellä löpöä 1,7 litraa. Onko tosiaan näin, sillä kun olen mennyt tankkaamaan varoitusvalon syttymisen jälkeen (ajanut valon syttymisen jälkeen 15-20 km), tankkiin on mahtunut kork. 12 litraa löpöä. Tankin pitäisi kuitenkin olla vetoisuudeltaan 17L, eli ainakin 14-15 litraa pitäisi pystyä tankkaamaan, jos varoitusvalo syttyy 1,7 litran kohdalla. Mietityttää vaan...
Muistaakseni mun vanhan susnan (-02 SV) ohjekirjassa sanottiin, että varoitusvalo alkaa vilkkua 3.7 litran kohdalla ja syttyy pysyvästi palamaan n. 1.7 litran kohdalla.Samaa ihmettelin minäkin. Luulisin kyseessä olevan painovirheen ohjekirjassa.
Enpä ole ohjekirjaa tullut tarkemmin lukeneeksi, mutta tosiaan valon syttyessä tankkiin mahtuu ~12 litraa. Valoon tuli ainakin viikonloppuna luotettua. Lamppu syttyi matkalla palamaan ja ajelin vielä ~70 kilometriä.OFF TOPIC...
Sama vika rahikaisella, tosin mulla -04 GSX-R600...OFF TOPIC...
Mulla tuli ainakin mukana ilman mitään pyytämättä.Tuliko muilla Duck-tail pyörän mukana ihan pyytämättä? Itse ainakin jouduin asiasta huomauttamaan ja sain sen vasta jälkikäteen.