• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 750 2004 !?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gikseri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

gikseri

New member
Onko kellään orggilaisella vielä kyseistä kapinetta ajossa? Olisi kiva kuulla kommentteja. Seuraavassa bikessa pitäisi olla koeajo. Olen nähnyt yhden ulkomaisen koeajovideon ja täytyy sanoo että jäätävän olonen laite on kyseessä
crazy.gif
. Masterbikea odotellessa...

La olis tarkoitus mennä koeajamaan kyseinen laite, saa nähdä tuleeko vaihto himo
biggrin.gif

Onnellinen omistaja ilmottautuu  
smile_org.gif
Hieman yli tuhat kilsaa takana ja edelleen tyytyväinen, oikeastaan pyörä on ollut paljon parempi mitä odotin.  
062802moto_prv.gif

Täällä olis kans yksi onnellinen omistaja. Ei kaduta hetkeäkään,että hommasin.
inlove.gif

Tosta kilosten tappajasta en tiedä,kun ei ole kiloisista kokemuksia.

Täällä myös tyytyväinen omistaja. Hauska peli ajella  
biggrin.gif
. Vastaa hyvin kaasuun ja vääntöäkin mukavasti. 850 kilometriä takana...

Täällä vähän yli 500 kilsaa takana sinivalkoisella seiskapätkällä. Vielä siis sisäänajovaihe menossa, joten suorituskyvystä en sinällään osaa vielä kommentoida. Kone on kuitenkin varsin väännökäs jo alakierroksilta alkaen.

Todella tyytyväinen olen ollut muutenkin, esim. ajoasento on yllättävän hyvä, ainakin 175 pitkälle. Penkki on ehkä hivenen kova, mutta siihenkin tottuu. Kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa kyseinen pyörä. Esim. Ride-lehti sanoi kyseisen pyörän tarjoavan parasta vastinetta rahoille sporttipyörä-kategoriasssa ;)

OFF TOPIC...

Mun ohjekirja (siis suitsa gsx-r750 04) väittää, että polttoaineen varoitusvalo syttyy, kun tankissa on jäljellä löpöä 1,7 litraa. Onko tosiaan näin, sillä kun olen mennyt tankkaamaan varoitusvalon syttymisen jälkeen (ajanut valon syttymisen jälkeen 15-20 km), tankkiin on mahtunut kork. 12 litraa löpöä. Tankin pitäisi kuitenkin olla vetoisuudeltaan 17L, eli ainakin 14-15 litraa pitäisi pystyä tankkaamaan, jos varoitusvalo syttyy 1,7 litran kohdalla. Mietityttää vaan...

OFF TOPIC...

Mun ohjekirja (siis suitsa gsx-r750 04) väittää, että polttoaineen varoitusvalo syttyy, kun tankissa on jäljellä löpöä 1,7 litraa. Onko tosiaan näin, sillä kun olen mennyt tankkaamaan varoitusvalon syttymisen jälkeen (ajanut valon syttymisen jälkeen 15-20 km), tankkiin on mahtunut kork. 12 litraa löpöä. Tankin pitäisi kuitenkin olla vetoisuudeltaan 17L, eli ainakin 14-15 litraa pitäisi pystyä tankkaamaan, jos varoitusvalo syttyy 1,7 litran kohdalla. Mietityttää vaan...
Tuntuu että noi varoitusvalot on joka pyörässä ihan fuulaa!!!
Tosin ei ole kyseisestä pyörästä kokemuksia, mutta omassa Bladessa voi arvata että tankille kannattaa jossain vaiheessa mennä kun valo syttyy
062802jumpie_prv.gif

-C9B5R4-

OFF TOPIC...

Samaa ihmettelin minäkin. Luulisin kyseessä olevan painovirheen ohjekirjassa.

Samaa ihmettelin minäkin. Luulisin kyseessä olevan painovirheen ohjekirjassa.
Muistaakseni mun vanhan susnan (-02 SV) ohjekirjassa sanottiin, että varoitusvalo alkaa vilkkua 3.7 litran kohdalla ja syttyy pysyvästi palamaan n. 1.7 litran kohdalla.

Ja jotain tämänsuuntaista se tuntui olevan myös käytännössä.

OFF TOPIC...

Enpä ole ohjekirjaa tullut tarkemmin lukeneeksi, mutta tosiaan valon syttyessä tankkiin mahtuu ~12 litraa. Valoon tuli ainakin viikonloppuna luotettua. Lamppu syttyi matkalla palamaan ja ajelin vielä ~70 kilometriä.

OFF TOPIC...

Sama vika rahikaisella, tosin mulla -04 GSX-R600...
Viimeks viikonloppuna kun ajelin p.a.valo sytty 200km kohdalla,, ajelin trippiin 250km ja menin tankille. Sain just ja just 15l mahtumaan tankkiin  

buttrock.gif

Eli veikkaisin valon syttyessä tankissa olevan about 4 litraa menovettä.

Taitaa juu olla se noin 4l jokseenkin perinteinen jäljellä oleva määrä ku valo syttyy...Näin mullakin vaikka Yammu onkin.  
cool.gif
Pakkohan niitten on vähä jättää ajovaraa että pääsee huoltsikalle asti...Toi 1.7l vois alkaa tehdä tiukkaa ainaki pohjosemmassa.

No näyttää siltä, että ohjekirja puhuu mitä puhuu. Hyvä, että tuli näin paljon vastauksia, niin uskaltaa ajella itekin vähän pitempään. Oon muuten aina miettinyt, että onko siitä mitään "haittaa", jos ajaa tankin täysin tyhjäksi. Kärsikö ruisku siitä tms...

No hyvä että en ole ainut joka on tuota bensavaloa ihmetellyt.. Jutuista päätellen voisi siis olettaa että siellä olisi se 4 litraa kun valo syttyy, joten mikään paniikkia ei ole heti tankata.
Mutta onkos ketään muuta häirinnyt se että peileistä ei pahemmin näe mitään kun vauhtia on kahdeksasta kympistä ylöspäin. Onkohan tämä toiminnallisuus vai saisko peilejä kiristettyä, jotta taustakuva olisi heiman rauhallisempi.
Tonnin huollossa eivät osanneet sanoa mitään peilien tärinästä  
nixweiss.gif

Muuten pyörä on kyllä mahtava, ilmeisesti virkavallankin mielestä kun ylinopeudesta selvisi jutuskelemalla  
wink.gif

Saman huomion tehnyt itsekin, että peilit värisee. Niistä kyllä näkyy, mutta tarkemmin ei voi sanoa, että onko takana olevalla autolla mehulingot katolla  
wink.gif

Tuliko muilla Duck-tail pyörän mukana ihan pyytämättä? Itse ainakin jouduin asiasta huomauttamaan ja sain sen vasta jälkikäteen.

Juu saman oon huomannut minä, että peileistä ei enää moottoritienopeuksissa paljon mitään näe. Ankanpyrstö tuli mukana ilman mitään erillisiä pyyntöjä. Oli itseasiassa paikalla, kun pyörän hain. Nyt kyllä heitin penkin paikalle, koska on vähemmän altis kaikille naarmuille ym.

Onko kukaan ko. laitteen omistajista vielä innostunut/onnistunut laittamaan bolt-on:ia tai kokoputkistoa? Ilmeisestesti Bolt-on tapauksessa riittää pelkkä ruiskun säätäminen. Muutamilla merkeillä näyttää olevan mölypönttöjä tarjolla tämän vuoden malliin.

Back