• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

teude

New member
En tiedä, että ovatko Suzuki-kuskit laiskoja, vai niin kovia ajamaan, etteivät viihdy foorumilla ketjuja tekemässä, mutta tällaista ei silmään sattunut. Kawalla ja Hondalla ainakin on monesta mallista omat topicit, miksei siis Suzukilla? Tänne siis yleistä keskustelua kyseisestä pyörästä. Itselläni kiikarissa tuo K6-malli ja ainakin ulkonäkö on kohillaan
inlove.gif

Harmi ettei testaamaan pääse, ikää ei vielä ole ja talven aikana varmaankin pyörä tulee ostettua, koska saatiin hyvä tarjous.
Keskustelua moottoripyörien kuninkaasta (ainakin merkki on oikea)
smile_org.gif

Hmm... mitä niistä kirjoittais? Toimivat kuin sveitsiläinen kello etc. Muilla merkeillä tuntuu
tounge.gif
olevan kaiken maailman kilnöitä ja kolinoita, sit niitä yhdessä ihmettelevät. (Olisko toi provo)?? Nyt pitää mennä pesemään pyörä, sen saisivat viellä keksiä pyöriin että
paska/lika ei tarttuisi olis kuin wc-pönttö pelkkä huuhtelu
bowdown.gif

Teet jonkin pissapoika patentin siihen keulaan että se aina ruiskuttaa vettä siihen.

Olis joo kiva saada kuulla kokemuksista. toi 750 on mullakin nyt mielessä. Ajellu olen toistaiseksi 600rr pyörällä ja kiinnostaisi poikkeaako toi 750 siitä tarpeeksi vai pitääkö mennä kiloseen.

Ei turhaan viitsisi vaihtaa kiloseen jos tossa riittää menoa. Koeajan jahka kerkeän...

No mulla oli edellinen Yamaha R6:n siihen verrattuna vähän rennompi asento (mut jo 100 kilsan jälkeen joutuu oikomaan koipiaan ajossa), todella ketterä ja voimaa on ihan kivasti. Olen koittanu myös R1, 1000 K5 mutta niissä sitä voimaa jo "vähän" liikaa, saa olla huomattavasti varovaisempi availujen kanssa. Oma säädetty Korpiaholla jätettiin vähän huippua pois mutta keskialueelle enemmän vääntöä, olen ollut todella tyytyväinen näiden 24000 km jälkeen. Saa muuten ostaa tuon mun pyörän jos kiinnostaa 12000€

Minkälainen homma on kuristaa -97vuosimallin 750 gsx-r 25kW:ksi? Paljonko sille tulee suurinpiirtein hintaa kaikkineen?
smile_org.gif

En tiedä miten nuo vanhat kuristetaan, vai saako niitä ollenkaan kuristettua. Uudet kuristetaan kuitenkin cdi-boksilla, mikä maksaa 400e.

Myös imuaukkoja pienentämällä (tyyliin Saksan 98hv) tai kaasuvaijerin liikettä lyhentämällä onnistuu. Oman GSX-600F:n kuristaminen aikoinaan kaasuvaijeritsydeemillä maksoi 300e penkityksineen. Eli penkityksen se myös vaatii, kuristi sen miten tahansa. Ja tämä ihan pyörän uudelleen katsastusta varten.

Myös imuaukkoja pienentämällä (tyyliin Saksan 98hv) tai kaasuvaijerin liikettä lyhentämällä onnistuu. Oman GSX-600F:n kuristaminen aikoinaan kaasuvaijeritsydeemillä maksoi 300e penkityksineen.
-97 pyörä taitaa olla niin uusi, että se pitäisi olla tyypitetty <25kw, tai joudutaan päästömittauksiin. Silloin 300e jää aika kauaksi.
sanoi:
Eli penkityksen se myös vaatii, kuristi sen miten tahansa. Ja tämä ihan pyörän uudelleen katsastusta varten.
Myös jos laittaa tehtaan kurisatsin jolle mopo on tyyppihyväksytty?

Nojoo, tuli taas yleistettyä liikaa. Mutta tuo oma pyörä oli -93 ja siinä vaadittiin nuo toimenpiteet. Rupesin oikein tonkimaan ja tälläistä juttua löytyi toiselta forumilta,

Katsastuskonttori:
"Moottorin teho on mahdollista muuttaa, ellei valmistajalla/maahantuojan edustajalla ole kuristussarjaa, myös kaasukahvan kääntökulmaa rajoittamalla. Silloin pitää olla tehonmittaus ennen ja jälkeen muutoksen ja lisäksi todistuksesta ilmetä kaasukahvan kääntökulma. Ensijainen tehonalennus kuristussarjalla jos saatavilla, silloinkin pitää olla valm.todistus asennuksesta ja tehoista."

Onko kukaan panostanut putkeen oikein kunnolla? http://www.suzuki-gb.co.uk/partdetail.asp?id=100207&m=104
Näyttää ainakin hyvältä, mutta on sitä hintaakin. Voi olla äänet aika
062802jumpie_prv.gif
Tuohan ei mene kuin K6 750 ja 600 R suzukiin.
Koska äänenvaimennin "pönttö" on koneen alla.
Halvemmalla pääsee kun vaihtaa vain tuon näkyvän torven palan (30cm rosteri torvi).
Kuunneltiiin tuossa uutta Yammun R6 mopotinta missä on samalla periaatteella putkisto tehty.
Loppu pätkällä mikä tulee katteiden alta ei enään ole suurta merkitystä äänien kannalta.
Kaveri ajelee nyt ilman viimeistä vaimentajaa ihan vakituisen.
Äänetkin on ihan normaalit viri mökäpönttö tasoa.
Tyhmän näköinenhän seon vaan pelkkä reikä jalkatappien alla vaan.

Rakastuin juuri...
inlove.gif

...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta
lookaround_orig.gif

Rakastuin juuri...
inlove.gif

...koska jos tuon istuinkorkeus on oikeesti 810, niin se on mulle tarpeeksi matala. Lyhyydessä on huonotkin puolensa...
Nyt vaan sitten miettimään rahoitusta  
lookaround_orig.gif
Juuh tota väritystä katsoin keväällä, mutta eipä ollunna rahaa vaihtaa ja "vanha" kukkuu ihan hyvin!
Tuo on kyllä hienoin väritys minustakin. Sinisiä on kaikilla ja musta...no, se on vain musta.

Back