• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

gsx-r k4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amiko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

amiko

New member
eli joo tuollaiseen mopediin tuli tänään siirryttyä nyt näin hondien jälkeen. itsellä ei hirveesti tietoa suzukista ole joten avautukaan ja valaiskaa tyhmää
idea3.gif

mitäs pyörästä tarvisi tutkia esim. onko jotain tiettyä paikkaa jota kandee syynätä? pienen raksutuksen huomasin pienillä kierroksilla 1. vaihteella mutta taitaa olla normaalia? muuten pyörä tuntuu tosi sopivalta käteen 600 rr hondan jälkeen ja aikas mahtavat menohalut pyörällä on kun kaasua antaa.

niin siis pyörä on -04 musta k4.

jos jotain miinusta tarvii sanoa niin alkuperäinen änkkäri on vielä paikalla =( ja 12 tkm huolto edessä. mutta laittakaahan jotain tietoa noista aina innolla lueskelen!

Alkuperäisessä änärissä on hyvätkin puolensa, on ainakin hiljainen. Itellä juurikin musta LE malli hyviä puolia on että on komee ja huono puoli värissä on että on tosi naarmu arka. Venttiili koneisto se siellä työtänsä vaan tekee, kuuluu selvästi pienillä nopeuksilla ja vakio vaimentajalla. Itsellä öljyn lauhduttajalta tuleva putken liitin "lohkoon menevä" vuotaa hiukan. En tiiä onko kuin yleinen ongelma
nixweiss.gif

12tkm huoltohan ei ole vielä mikään..

Ja haulla kyllä löytyy kyseisestä moposta tietoa.

Alkuperäisessä änärissä on hyvätkin puolensa, on ainakin hiljainen. Itellä juurikin musta LE malli hyviä puolia on että on komee ja huono puoli värissä on että on tosi naarmu arka. Venttiili koneisto se siellä työtänsä vaan tekee, kuuluu selvästi pienillä nopeuksilla ja vakio vaimentajalla. Itsellä öljyn lauhduttajalta tuleva putken liitin "lohkoon menevä" vuotaa hiukan. En tiiä onko kuin yleinen ongelma
nixweiss.gif

-04 Gixxerissä on ollut just kuvailemaasi vaivaa ja monista niistä on mennyt kansi halki
nixweiss.gif
Kallista touhua. Vai oliko tää myöhänen aprillijuttu?

itellä oli kans toi 600rr ceberi ja veljel oli toi musta k4 1000 gixu samoihin aikoihin. mielestäni ajoasento gixussa oli 100 kertaa parempi,jopa takapenkkiläisellä on ihan ok oltavat.
ja tehoa tietysti gixussa oli tosi kivasti  
biggrin.gif
 mut se musta väri on hiukan arka,jo ekan kesän jälkeen veljen pyörästä oli haalistunut tankin reunat ja takakatteesta kohdat joihin kyytiläisen jalat "hinkkaa" eikä johtunu vahan puutteesta..
nyt toi rr on pikkuveljellä, ja itellä on k6 1000 gixu. just eilen kokeilin ceepparia ja kyl se ajoasento ja penkki mun mielestä on noihin molempiin gixuihin verrattuna aivan  
033102ass_1_prv.gif
sta!

yhteenveto: taatusti hyvä valinta cebarin seuraajaksi  
062802moto_prv.gif

nixweiss.gif

-04 Gixxerissä on ollut just kuvailemaasi vaivaa ja monista niistä on mennyt kansi halki
nixweiss.gif
Kallista touhua. Vai oliko tää myöhänen aprillijuttu?
en ole koskaan kuullut että siitä olisi mennyt kansi halki
tounge.gif

sen sijaan kytkinmurheita oli uutena, kytkin ikäänkuin haukkasi kiinni ja muita vikoja siinä ei sitten oikein ole ollut. erittäin luotettava laite.

Ei K3/K4 kilogixuissa ole ollut oikeastaan mitään tyyppivikoja. Tankopainot on joskus tippuneet. Se on ainoo, mitä virallisesta huollosta kerrottiin joskus kun asiaa tiedustelin.

Jees hyvä peli se K4 on. Ajelin pari täysin ongelmatonta kesää, rataa, euroopan kiertoa, kaupunkisiirtymiä jne. Nyt sitte K6:ssa alkoikin kytkin ravistaa jo kolmessa tonnissa, ja oli kuulemma sinistyneet (palaneet???) levyt.

br, Mikko

Munkin K4:ssa on pientä nakutusta havaittavissa pienillä kieroksilla vedättäessä.
Eipä muuta pahaa sanottavaa kyseisestä vehkeestä ole, tosin vasta reilu 500 km takana. Omaani laitoin yoshin tri-oval bolt-onin paikkaan, ja ulkonäkö sekä äänet paranivat mielestäni huomattavasti.

kiitoksia,eilen ajelin mopon tänne pääkaupunki seudulle noin +1 aste lämmintä.hieman tassut jäätyi mutta ei sen pahempaa
kaboom.gif

pyörä toimi hyvin ja tuntu kulkevan mukavasti,ainut että vilkut ei toiminut oikealle ollenkaan. tarvii ruveta v,lopun aikana tutkimaan.

Onneksi olkoon uudesta fillarista! Mulla on myös samanlainen peli ja yhtä lailla naputtaa alakierroksilla. Varmaan tyhjäkäynnillä kuuluu parhaiten. Kun moottoti on lämmennyt kunnolla, niin naputus katoaa mystisesti
lookaround_orig.gif
. Vai johtuuko se vaan siitä, että "pienen" ajelun jälkeen ei vaan enää kuule niin tarkkaan? Mut loistavasti on laite toiminut! Tulis nyt vaan se kesä takas!
biggrin.gif

Mulla myös LE-malli ko pyörästä. Etujarrulevyt meni mulla takuuseen ensimmäisenä kesänä kun olivat kieroutuneet ja ravistivat, nyt on sama vika päällä uusissa levyissäkin
nixweiss.gif

juu mulla kans naputus häviää yhtäkkiä. vilkuistakin löytyi jo vika,en malttanut odottaa vaan heti tarvi saada kädet upotettua mopoon ja vikakin oli tosi yksinkertainen, toinen väärin kytketty, aikas outoo ja toinen on rikki sisältä eikä vilkku ole avattavaa mallia,noh tarvii laittaa uudet ja samalla ostaa eteen noiden Hiacen vilkkujen tilalle jotku sirommat
blush.gif

jos joku tietää sliparin tollaseen niin eiku ilmoitusta kehiin hyvä ois ku hinta ois vielä sopiva
nixweiss.gif

Mulla myös LE-malli ko pyörästä. Etujarrulevyt meni mulla takuuseen ensimmäisenä kesänä kun olivat kieroutuneet ja ravistivat, nyt on sama vika päällä uusissa levyissäkin
nixweiss.gif
Mulla kans -04 LE malli. Ja jarrut ravistaa, mutta ravistus loppuu kun puristaa toisen kerran kahvaa
nixweiss.gif
Mikä vaivaa?? Tavallaan sellaista nykivää on pito levyssä
nixweiss.gif
Auttakaa
bawling.gif

millaista öljyä tohon kannattais laittaa tai mitä olette laittaneet,siis koneeseen!

Back