• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R mittarin teksti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juki5
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juki5

New member
Mittaristossa alkoi lukemaan välillä toi tarkista teksti(varsinkin kylmänä)öljyä ja nestettä kyllä on joten mitähän toi meinaa?

Taitaa olla "Check"  teksti mikä ainaki mulla tulee mm jos vaihde on päällä ja sivujalka alhaalla eli se kehoittamaa tarkistamaan vaihteen ja sivujalan.
Mun käsityksen mukaan ei edes starttaa jos näytössä lukee "Check".

Edittii: jos sulla on vaihde vapaalla sekä sivujalka ylhäällä ja antaa silti sitä "chec" ilmoitusta niin voisko vika olla sivujalan anturissa?

Taitaa olla "Check"  teksti mikä ainaki mulla tulee mm jos vaihde on päällä ja sivujalka alhaalla eli se kehoittamaa tarkistamaan vaihteen ja sivujalan.

Edittii: jos sulla on vaihde vapaalla sekä sivujalka ylhäällä ja antaa silti sitä "chec" ilmoitusta niin voisko vika olla sivujalan anturissa?
samaa ajattelin! mun 04 ei tosin pyöritä edes starttia jos on joku vaihde tai tappokytkin tai joku päällä niin että lukee toi "check"!

kannattaa varmaan vian ollessa päällä kolkutella seisontajalan kytkintä ja kattoa josko jotain tapahtuis!

Olen huomannut että itsellä ilmoittaa myös aina kun kone on kylmänä eli nyt yöpakkasilla ja muutenkin kylmällä ilmalla.luulen että se ilmoittaa sitä.ei ainakaan ikinä silloin tule kun kone on lämmin.tämä siis silloin kun pyörä on seissyt ainaki muutaman tunnin ja ilman lämpötila on alle +5.koneen hieman lämmettyä ei ilmoita enää,eli todennäköisesti johtuu tästä.Ja oma pyöräni on aina tehnyt tätä.
Tähän sen verran lisää,että tuttu kaveri kävi juuri pyörän läpi huollon yhteydessä ja siinä ei mitään vikaa pitäisi olla.
ja mulla siis GSX-R 1000 2004VM

Taitaa olla "Check" teksti mikä ainaki mulla tulee mm jos vaihde on päällä ja sivujalka alhaalla eli se kehoittamaa tarkistamaan vaihteen ja sivujalan.

Tulee myös jos tappokatkaisiasta on kytketty virrat pois.

Back