GSX-R600 K1 uudelleenrakennus

Olihan jumalauta vuoristorata! :grin: Myönnetään mä olen paska seuraamaan muiden projekteja mut MITEN MÄ NÄIN TÄN VASTA NYT?!?! Ahmin koko ketjun kerralla, ensin näyttää hyvältä sit eeeiiiii kolari ennenkun pöly edes laskeutuu mut toisaalta sen jälkeen virne vaan levenee loppua kohden kunnes (anteeks) dominokaato sai aikaan totaalirepeämisen :)-

Ei voi muuta sanoa kuin vaikeuksien kautta voittoon, oppirahat on ainakin maksettu korkoineen ja kolhuista poikii parhaat tarinat!!!

Hieno pyörä toi Suiza. Onko etukate, siis toi ajovaloa ympäröivä, mattavärinen ja muut maalatut osat kiiltävän sinisiä, vai näenkö harhoja?

Olihan jumalauta vuoristorata! :grin: Myönnetään mä olen paska seuraamaan muiden projekteja mut MITEN MÄ NÄIN TÄN VASTA NYT?!?! Ahmin koko ketjun kerralla, ensin näyttää hyvältä sit eeeiiiii kolari ennenkun pöly edes laskeutuu mut toisaalta sen jälkeen virne vaan levenee loppua kohden kunnes (anteeks) dominokaato sai aikaan totaalirepeämisen :)-

Ei voi muuta sanoa kuin vaikeuksien kautta voittoon, oppirahat on ainakin maksettu korkoineen ja kolhuista poikii parhaat tarinat!!!

Kiitti!
Ei tää harrastaminen saa olla liian vakavaa vaikka face spämmäillää välillä:grin:
Race it/break it/fix it....repeat.

Hieno pyörä toi Suiza. Onko etukate, siis toi ajovaloa ympäröivä, mattavärinen ja muut maalatut osat kiiltävän sinisiä, vai näenkö harhoja?

Kiitti kans:thumbup:
Et näe harhoja. Etukatteet mattana ja tankki/perä kiiltävänä.
Jotkut kyselleet että tuleeko etusiin lakka, mutta toistaseks mennään näin koska ite diggaan.
Tää kyseinen "livery" on siis tarkoituksella tälläinen tehtaalta.

Täytyy ottaa parempia kuvia kun tiet saadaa hiekattomiksi.

Alkuviikosta tuli tehtyä pikku pyrähdys ja napsin samalla muutamat kuvat luonnonvalossa.
Ehjänä säilyttiin, mut pirun kylmä. Loppuviikon sai olla visusti tallissa. KESÄ TULE JO!!

Vikasta kuvasta näkee tuon eron matan ja kirkkaan välillä. Ja kuvista bongasin myös unohtaneeni seisontajalan maalauksen:grin:

En tiedä onko kevään tuomaa kuumetta vai mitä, kun tässä nyt 5min välein vaihtuu mieli, vaihtaako fillaria vai pysyy tässä.
Tähän kuitenkin uponnut niin tolkuton määrä rahaa ja sillä summalla mitä tästä pyörästä sais, niin ei omaan makuun yhtä näyttävää saa tilalle.
Eli joutuisi laittamaan kättä syvemmälle taskuun.

Noo katotaan kuinka käy. En lupaa mitään... Luultavasti jotain typerää kumminkin tämän tai seuraavan kanssa...:kääk:

Ainiiiin! Mistä sais tilattua 3-suuntaan säädettäviä klipareita? Sais ajoasentoa hienosäätää.

Aiemmin katselin täysin säädettäviä klipareita Motealta (https://www.motea.com/en/), mutta laatu aikamoinen kysymysmerkki. Kiinan tuotoksiahan nuo ovat.

Budjettia nostamalla löytyy sitten esim. Gilles Variobars

Kiitokset kaikille!:bye:

Minun osaltani tämä tarina sai päätöksen tänään.

Aiemmin tilanne eskaloitu aprilian kanssa äkkiä ja siitä tehtiin kaupat.
Seuraavana päivänä kysyttiin olisiko gixerikin mahdollisesti kaupan? Ja siitä puolivahingossa tilanne eteni niin että multa haettiin 2pyörää samaan kyytiin.

Sitä mitä tulee tilalle en tiedä vielä... Ei mitään säväyttävää tullu vastaan vielä.

Onnellisia kilometrejä uudelle omistajalle mikäli luet tätä:p

Tämä tuli bongattua just minuutti sitten Lahti-Helsinki motarilla ennen Tuuliharjaa.
Hieno peli. 👍

Back