Gsxr 1100

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos kommenteista! Itse kallistun myös tuohon alkavaan vaihteiston ratasvikaan. Mittarin ääntämiset selvitän myös..Nyyt vain kovaa :cruising: yli 80:paikallatuulee:
 
Päivää. Nokkien vaihdon jälkeen pitäis saada ajoitukset kuntoon. Menikö se kutakuinkin näin, vai onko korjattavaa?;

https://ibb.co/kcVRfa

Pakonokan nro 2:sta laskettuna vasempaan imun nro 3 osoittaa 24:ttä pinniä, nokkaketjun kiristin on jo asennettu.
 
Tulipahan viime syksynä hankittua GXSR1100W (-97) joka on pitkälti orggiskuosissa. Tossa virittäytyessä ajokauden avaukseen suhauttelin mustaa kulahtaneihin pintoihin. Empähän ostaessa hokannut, että toisen puolen kaffan paino oli pienempi kuin toisen :blink: Minkähän kokoiset (ulkohalkaisiija) tohon kuuluu? Varaosakuvastoista ei asia tietenkään ilmene.
 
Otetaampa seuraava kysymys. Nyt kun on päässyt W-mallilla ajeleen, niin ompahan huomio kiinnittynyt mm nopeusmittariin. Kun sitä tulee kuitenkin jonkun verran vilkuiltua. Kun on ajanut yli 10 km niin nopeusmittarin viisari alkaa heilua (vimputtaa), vaikka siihen asti on vakaasti näyttänyt lukemia. Onko tossa joku voitelukohde? Vai onko ominaisuus eikä vika? Mittarin vaijerin jo vaihdoin eikä ollut vaikutusta asiaan.
 
Ei toi mulla heilunut, eli vikaahan siinä on, varsinkin jos vaijerin vaihtokaan ei auttanut. Yleensähän noita vaijereitakaan ei ole suositeltu voideltavan, varsinkaan sieltä yläpäästä, ettei voiteluaineet nouse sinne mittariin. Oliskohan tuossa joskus tehty näin?
 
Back
Ylös