H-D:n styroxitakki !

hampuusimopo

New member
Moi !

Vaikka tiedän että nahka on liki ainoa oikea mutta olen väsynyt pukemaan sadeasua tai kuivattelemaan nahkaa niin onko kellään kokemuksia: HARLEY-DAVIDSO​N® MENS FXRG® TEXTILE JACKET 98366-09VM. Näyttää maksavan Usassa 400-450 Usd. Suomen dealereiden sivuilta en ole moista löytänyt.
Tai kenellä Suomessa paras valikoma takkeja ?

Juuri tota sun halajamaa takkia mulla ei ole käytössä, mutta hyväksi ovat kehuneet. Joskin hinta tosiaan suolanen...
Mulla on kolme ajokautta ollut käytössä, ja on myös ensi kesänä, HD:n Heritage kangasajotakki. Erittäin tyytyväinen olen tuohon ollut! Paljon taskuja, vedenpitävä, irroitettava lämpövuori, tuuletusaukkoja riittävästi ja logot eivät ole mitenkään yliraflaavia. Tää takki on enempi sellanen lämpimään ilmastoon tehty ja esim. kangas on ohuempaa kuin noissa FXRG-takeissa, jotka taitavatkin olla Corduraa tai jotain muuta vastaavaa?

HD:n valmistamat pyörät ovat yleisesti ottaen surkeita paskoja
wink.gif
mutta tää mun takki on ainakin osoittautunut erittäin laadukkaaksi ja kestäväksi! Mutta tää takki onkin joku made in Vinku-intia.... Kävin koon kokeilemassa Suomessa HD-dealerilla ja tilasin takin sitten Chicago-Harleysta. Säästin kaikkine kuluineenkin noin puolet takin Suomi-hinnasta...
062802jumpie_prv.gif

Takki tänään 17.2 kotona. Oli lähtenyt Chigagosta 5.2.
USPS:n Priority Mail Internationalilla. Hauskaa oli että USPS:n lähetyskoodia pystyi seuraamaan Itellan sivuilla.
Vaikuttaa lämpimältä, lämpövuorta pystyy pitämään erikseen kevyenä viileän illan ulkotakkinakin.
Vinku-Intiassa oli tämäkin tehty. Tulli tahtoi osansa, tekstiilistä 12%, nahkatakista olisi ollut vain 4%.

Suomesta en tätä takkia löytänyt, suurimmalla osalla dealereiltä lukee  nettisivuilla vain että tule paikan päälle katsomaan...
Siksi tuli Jenkeistä tilattua.......

Runsaassa viikossa tuli mullekin toi takki aikoinaan.
062802jumpie_prv.gif
Varsin nopeasti tuli ameriikasta tänne, mutta huonomminkin mulle on käynyt: Kerran tuli paketti IiBeistä nopsaan(muutamassa päivässä) Suomeen, mutta sitten paketti seilas suomessa monta päivää, ennen kuin sain sen.
nixweiss.gif

Back