Saa nähdä saako tuota mitenkään korjattua purkamatta.
Sai ja ei saanut. Eli laitettiin Y kahtia kylmästi ja hiottiin kaikki esteet sileiksi ja uusi sauma päälle. Tuli parempi kuin osasin odottaakaan. Eihän tuo vieläkään ole symmetrinen, eikä tuo kohtauskulmakaan ole optimaalinen, mutta lyhyen koeajon perusteella toiminee noin vähintään yhtä hyvin kuin KessTechit. Paremmat kommentit pidemmän ajon jälkeen.
Projektikuvia:
Meinasin tehdä perämodinkin samalla, joten purin vähän enempi perää -
http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/P1.JPG
Uusi Y alustavasti paikoillaan. Kiinnitys vielä auki -
http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/P2.JPG
Valmis setti uudella sliparinkiinnityksellä -
http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/P3.JPG
Vielä vähän ääninäytetty suorilla putkilla:
http://www.youtube.com/watch?v=CHkNFXD1oN4
Edit: Pidempi testilenkki suoritettu ja nyt tuntuu toimivan. Ihan yhtä hyvin ei ole säädöissä edelleenkään, mutta nyt mitään käytännön eroa ei esim. suorituskyvyssä ole.
Plussat:
+ Painonpudotus (useampi kg)
+ Paremmat äänet
+ Parempi ulkonäkö
Miinukset
- Y-haara ei täydellinen = heppa tai kaksi kateissa
Edit: Ei enempää kyllä, sillä kenttätestien (suljettuakin suljetumpi alue) perusteella putsatulla Y haaralla ottaa vitosella rajoittajaan asti (kutosta ei vieläkään ole) ja suht nopsaan.
Pitänee jatkossa seurata kaikkien mahdollisten pulttien ja mutterien kireyttä ajoittain...
Edit: Pannan alta unohtui kumisuoja.. Pitänee laittaa, vaikka naarmujen suhteen onkin hiukan liian myöhäistä. Onneksi en ole kauhean tarkka tämän kokoonpanon suhteen. Remus on edelleen harkinnassa talviprojektiksi. Samoin maalautus ja singleseat konversio. Kattellaan.
Kumi laitettu.
Edit: Uusia kuvia otan tässä kun kerkeän ja hävitän noita vanhempia.