H2 SX-SE:n madallus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jlik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sain Biketeamilta kaupan päälliseksi tuon matalan satulan. Haen pyöräni biketeamilta kunhan tuo matala jakkara tulee. Laukkuja en vielä hommannu kun tänä vuonna en tee mitään pidempiä reissuja mutta voisin hommata ton takalaukun. Mikäköhän on givin tuotekoodi telineelle? Mikäs toi ohjausiskari oikein on? Selvitettävää vielä ton H2:n osalta on. Nyt miettiny miten sais navin helpoiten kiinni.

H2 SX:ään et tarvitse ohjausiskaria. Mun mielipide. Ei Suomessa voi ajaa niin kovaa että tarttis. Toimii hyvin vielä 160 km/h ja tuulessa ilmankin vaikka millä tiellä.

Mulla on nää Giviltä + WL901 weightless top box joka on tyylikäs ja super hyvä ja toimii myös selkänojana

Tuote: GIV-4123FZ, Givi Monorack Takateline
Yksikköhinta: 156.00 (Sisältää arvonlisäveron 24.00)
Määrä: 1
Hinta: 156.00

Tuote: GIV-M7, Givi Monokey-Laukkutaso (Fz/Sr-Telineille)
Yksikköhinta: 50.00 (Sisältää arvonlisäveron 24.00)
Määrä: 1
Hinta: 50.00

Garmin Mini2 mulla on tuulilasissa 12V ulostulosta konsolista, ei mitään akulle vietyjä johdoituksia tarvii.
Navi on vaan kuulokkeissa kännykästä (Cardo 2X). Sekin toimii loistavasti, en tarvitse näkyvää karttaa. Myös tulppien kanssa yli 120 km/h nopeuksissakin.

BTW keskustelun vois pitää tuossa H2 SX keskustelussa niin ois helpompi vastatava.

Ja se Givin räkki ei ole plug-n-play vaikka niin väittävätkin. Mulla meni pienessä krapulassa asentaessa 4h vaikka ajattelin että helppo homma. Pahemmin ei tarvinnu purkaa mutta kilven valon johdot piti katkasta ja kolvata uusiksi, sillä vain vilkkuihin oli liittimet. Ja siellä oli pari vittumaista kiinnistysruuvia ankalle, jota ei ollu Givin räjäytyskuvassa - en tiedä oliko sitten eroa 2018 vs 2020.

Mutta homma hoitui ja siisti lopputulos.

Alustan madallus ei vielä onnistu kun -22 malliin ei ole saatavilla madallussarjaa. Tarkistin asian Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Vähän harmittavaa joten pitää tyytä toistaiseksi matalampaan jakkaraan.

Katselin Webike'sta itselleni jalkatappi/kicksisarjaa hookakkoseen niin siellä näyttikin olevan todella paljon kaikenlaista kikkaretta näihin ylipainelaiitteisiin. Takapään madallussarjoja mm. Beet Japan valmistajalta.

Katselin Webike'sta itselleni jalkatappi/kicksisarjaa hookakkoseen niin siellä näyttikin olevan todella paljon kaikenlaista kikkaretta näihin ylipainelaiitteisiin. Takapään madallussarjoja mm. Beet Japan valmistajalta.

Kiitos vinkistä. Lähetin Webikelle kyselyn heidän madallussarjasta. Olen kysellyt madallussarjaa Lustracingiltä, Mizulta ja Brocksilta. Lustracing ei vastannu mun kyselyihiin sittenkään kun pyörän malli oli selvillä. Muilla ei vielä koiranluita -22 pyöriin.

Viikon verran olen nyt ajellu H2:lla ja todella hyvältä tuntuu. Prkele kun mopoa saa tankata koko ajan ja ens viikolla mennään sitten pajalle ekaan huoltoon.

Webikestä ei ole kuulunut vielä mitään. Lustracingin sivuilta huomasin että 2022 malliin on tulossa koiranluut. Otin taas yhteyttä sinne mutten ole saanut vastausta.

Soitin tänään Lustracingiin ja myyjä kertoi, että nyt heillä on vihdoinkin koiranluut vm. 2022 H2 SX pyörään joten panin saman tien tilauksen sisään. 20mm:n madallus helpottaa hieman mun tilannetta.

Yritin tänään sitten ottaa yhteyttä Motovilleen muttei tietenkään vastaa puhelimeen. Kävin sitten vanhassa osoitteessa mutta siellä on joku autopaja ja uudessa osoitteessa ei ollut mitään kylttiä joten onkohan Ville vielä hommissa.

kattelin asiaa ja tuollainenhan on helppo tehdä itsekkin ja hintaa tulee n.50€

joudun tekemään samanlaisen,kun keula on nyt -15 mm alhaalla ja rupeaa voblaamaan n200km/h kohdalla

Back