HÄ? Commander kaasarikoneessa???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slip
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

slip

New member
Myyjä puhui commanderin asentamisesta sliparin/putken kanssa. Eihän tuossa mitään muuten mutta kun pyörä on ZX-6R 636 -02. Eli kaasari peli. Mun käsityksen mukaan commanderilla säädetään ruiskua eikä sillä ole mitään tekemistä kaasarien kanssa. Vai onko? Onkohan mulla mennyt jotain ohi - siis yleisesti paljonkin
biggrin.gif
- mutta tuosta commanderi aiheesta?

Tarkennan. Se tarkoitti suuttimien lisäksi säätöä commanderilla. Ja se rupes mua suuresti ihmetyttämään.

Säätö tapahtuu kaiketi jarrupenkissä lambda-anturin kanssa jolla mitataan seokset ja säädetään kohdilleen.

Itse PowerCommanderhan on ruiskunsäätöyksikkö joka ajaa ruiskupeleissä saman asian kuin suutinten vaihto kaasaripeleissä.

Myyjä voi erehtyä luulemaan kaasaripeliksi noinkin uutta mopoa. Tai sitten erehdyksissään sanoi Commanderin Dynojetin sijaan. Kaikilla myyjillä ei sentään kaikki yksityiskohdat pysy mielessä...

Kaikilla myyjillä ei sentään kaikki yksityiskohdat pysy mielessä...
Myyjälle oli kyllä selvää että vehje toimii kaasareilla eikä ruiskulla. Mutta tosiaan kun kysyin että "Commander, sehän on kaasari kone että suuttimillahan siinä bensaseoksia korjaillaan?" Niin kaveri vastas että "Kyllähän siinä commanderiakin tarvitaan." Tuossa vaiheessa olin aivan puulla päähän lyöty ja ajattelin olla sitten hiljaa jos vaikka siinä onkin perää. Ihan purematta en kuitenkaan tuota nielly, koska oon ennenkin kuullu jotain hmmm.. omituista sen suusta.

Kaikilla myyjillä ei sentään kaikki yksityiskohdat pysy mielessä...
Myyjälle oli kyllä selvää että vehje toimii kaasareilla eikä ruiskulla. Mutta tosiaan kun kysyin että "Commander, sehän on kaasari kone että suuttimillahan siinä bensaseoksia korjaillaan?" Niin kaveri vastas että "Kyllähän siinä commanderiakin tarvitaan." Tuossa vaiheessa olin aivan puulla päähän lyöty ja ajattelin olla sitten hiljaa jos vaikka siinä onkin perää. Ihan purematta en kuitenkaan tuota nielly, koska oon ennenkin kuullu jotain hmmm.. omituista sen suusta.
Tässä on kyllä myyjällä mennyt puurot ja vellit sekaisin.

Ehdotan, että kävelet ulos liikkeestä mutisten jotain, ja menet asiantuntevaan paikkaan.

Dynojetin PowerCommander-säätöyksikköä ei saa mitenkään eikä millään patentilla hyödynnettyä moposi säätämisessä. Lisäksi sen kaverin tarjous on todennäköisesti vielä kalliskin...

cool.gif

Hyvältä vaikuttaa. "Taas" rupeaa tuntumaan siltä että joku muu on ollut sekaisin kun minä.  
tounge.gif

Jyrille pilkun viilausta sen verran että se ei ole moponi, vielä.  
lookaround_orig.gif
Mulla on tommosesta kaupan yritys päällä ja tuohon kaupan mukaan yritän saada putkea ja suuttimia. Jos ne mukaan saa hinta on silloin kohdallaan. Ainakin omasta mielestäni, ja sehän riittää.
cool.gif

Asennettavaksi ja säädettäväksi veisin ne tosiaan, tietyistä syistä, muualle.
smile_org.gif

Ompa "ammattitaitoinen" myyjä...jotenkin tuntuis vastaavassa tilanteessa, etten uskaltaisi moisen kanssa jatkaa kaupanhierontaa...
lookaround_orig.gif

noita mopoja nyt on pilvin pimein. Ei kannata rakastua johonkin yhteen yksilöön... Kyllä niitä riittää!
wink.gif

Dynojet on pelkkä valmistaja eikä tuote.
Niin onkin, mutta dynojettinä mä sitä kaasariversiota kutsun...joten that's the end of it.

<< oisko pilkunviilausta >>[/QUOTE]
Ehkä onkin mutta jos sitä ei tällaisessa tilanteessa harrasta niin voi useammallekin jäädä vääriä käsityksiä asioista. Tämä välimerkin nussinta kuitenkin vielä liittyi aiheeseen eikä mennyt ns. vittuilun puolelle. Ainakaan omasta mielestäni
tounge.gif

Back