• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hakusessa pyörä jossa on särmää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos halvalla pitää saada särmää etc. niin toki Kilogixeristä, Rytkösestä tai 10R tehty oikea taistelija tarjoaa eniten pamausta sijoitettua riikintaaleria kohden.

Kiukkua löytyy rähinäväleillä kuin StreetF'stä ja enemmänkin - hinnan ollessa ihan eri. Jääpi razaa vielä renkaisiin ja mahdollisten kempsahdusten jälkihoitoon.

Eriasia on toki kuinkapaljon sitä oikeaa kiukkua sitten halutaan.
Esim. Raketti kolmosella tai uudella Maxilla kun on aika pienet saumat mennä nurin kumpaakaan kautta ;)

Esim. SuperDuke on kyllä kelpo peli, jos kehtaa sijoittaa hieman enemmin kuin piestyn taistelijan verran.

Jos halvalla pitää saada särmää etc. niin toki Kilogixeristä, Rytkösestä tai 10R tehty oikea taistelija tarjoaa eniten pamausta sijoitettua riikintaaleria kohden.
Ehkä vähän liian tavanomaisia  
smile_org.gif
Paukkua noista toki löytyy enemmän kun tarpeeks mutta nyt olis hakusessa sellanen peli mille voi jutella mukavia kahvikuppi kädessä autotallissa
biggrin.gif
Jos siihen rinnalle sitten saisi sitä tehoa sitten tarpeeksi niin se olis siinä. Kyllä se riittää että 0-100 menee alle 4,5 sekunnin. Tosiaan hyviä pyöriä noi ovat (rykköstä oon ajanutkin) mutta ehkä vähän liian persoonattomia tähän vallitsevaan tilanteeseen.

EDIT: Niin ja aina parempi jos saa halvemmalla mutta oon varautunu myös vähän panostamaan siihen jos se oikea löytyy
inlove.gif

smile_org.gif
Paukkua noista toki löytyy enemmän kun tarpeeks mutta nyt olis hakusessa sellanen peli mille voi jutella mukavia kahvikuppi kädessä autotallissa.
No ei sulla sitten oo kuin yksi mahis, eli H-D...
Aina sama juttu, akat ihmettelee mihin ukot on bileistä kadonnut, pojat istuu autotallissa piirissä H-D:n ympärillä ja ihastelee uusia keulakolmioita isommalla rakella, juuri maalatun Mustang-tankin kiiltoa, satulasepän aikaansaamisia jne... sitten jossain vaiheessa kaivetaan naulat esiin ja kuunnellaan jytkettä, silloin yleensä akatkin kirmaavat paikalle nalkuttamaan "miks te täällä ootte, tuolla on kahvia ja pullaa olohuoneessa" kun äijillä on kaikilla jo mallasjuoma kourassa.
No kai sitä samaa sattuu muissakin piireissä, eipä silti.

smile_org.gif
Paukkua noista toki löytyy enemmän kun tarpeeks mutta nyt olis hakusessa sellanen peli mille voi jutella mukavia kahvikuppi kädessä autotallissa
biggrin.gif
Jos siihen rinnalle sitten saisi sitä tehoa sitten tarpeeksi niin se olis siinä. Kyllä se riittää että 0-100 menee alle 4,5 sekunnin. Tosiaan hyviä pyöriä noi ovat (rykköstä oon ajanutkin) mutta ehkä vähän liian persoonattomia tähän vallitsevaan tilanteeseen.

EDIT: Niin ja aina parempi jos saa halvemmalla mutta oon varautunu myös vähän panostamaan siihen jos se oikea löytyy  
inlove.gif
Kyllä sitten Super Duke voisi olla aika vahvoilla. Välillä se saattaa olla vähän narttu ja kaivata hieman rankaisua, mutta osaa se olla tarvittaessa kiltistikin  
inlove.gif

Ääninäyte Leo Vincen slipareilla (ei omasta pyörästä, itsellä vastaavat Leot, mutta uudemmalla ovaalipäädyllä): http://www.youtube.com/watch?v=z9BULmYb-q8

Muutama kuva omasta menopelistä: KUVA 1, KUVA 2 ja KUVA 3

smile_org.gif
Paukkua noista toki löytyy enemmän kun tarpeeks mutta nyt olis hakusessa sellanen peli mille voi jutella mukavia kahvikuppi kädessä autotallissa.
No ei sulla sitten oo kuin yksi mahis, eli H-D...
Ton allekirjotan, mäkin oon jutellu mun harrikoille... Sanat tosin on monesti olleet v*ttua ja kerpelettä mutta kai nekin jutteluksi lasketaan
biggrin.gif

smile_org.gif
biggrin.gif

inlove.gif
Kyllä sitten Super Duke voisi olla aika vahvoilla. Välillä se saattaa olla vähän narttu ja kaivata hieman rankaisua, mutta osaa se olla tarvittaessa kiltistikin  
inlove.gif

Ääninäyte Leo Vincen slipareilla (ei omasta pyörästä, itsellä vastaavat Leot, mutta uudemmalla ovaalipäädyllä): http://www.youtube.com/watch?v=z9BULmYb-q8
Et kuule arvaakkaan kuinka paljon oon selaillu youtubea ja etsiskelly ääni-, ajopätkä- biketestnäytteitä kaiken maailman pyöristä
biggrin.gif
biggrin.gif
Noi Superduken äänet rupee melkeen jo olemaan ducatin kanssa samalla viivalla
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
biggrin.gif

inlove.gif
inlove.gif

Et kuule arvaakkaan kuinka paljon oon selaillu youtubea ja etsiskelly ääni-, ajopätkä- biketestnäytteitä kaiken maailman pyöristä
biggrin.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
Joo, täytyy tunnustaa, että silloin kun olin sliparia tuohon laitteeseen hommaamassa, niin tuli kyllä käytyä ääninäytteitä useampaan otteeseen lävitse....

Tässäpä muuten vanhemman SD:n (05-06) mainosvideo: http://www.youtube.com/watch?v=2XM77GST6GU

smile_org.gif
biggrin.gif

inlove.gif
inlove.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
Tuossa pätkässä 1:30-2:00 vaiheilla on pari lyhyttä ääninäytettä Super Duken äänimaailmasta. Kannattaa huomioida, että noilla putkilla menee vielä 95dB rajan läpi. On muuten omiaan nostattamaan ajokuumetta tuo pätkä muutenkin.

Vieläkö sais sen koneen rallatuksen jotenkin pois sieltä taustalta, mikä on näissä ja ducateissa se juttu. Toisaalta kuuluuhan se asiaan pikku metallin kilke
biggrin.gif

Muuten S-Dukeen maksaa nuo sliparit sitten hieman enemmän, jos tällasen meinaa hankkia.

Jos minä en ajelisi triplellä
inlove.gif
niin alla olisi varmaan jo muutaman muunkin ehdottama Moto Morinin 1200 Corsaro, 140hp ja melkein samanverran vääntöä v2 moottorista luulis saavan naaman messingille...tosin koittamaan en oo päässyt(siis morinin kyytejä  
biggrin.gif
) mut on se vaan hieno, kait sen kans vois parit tallipöhönät vetästä
sport05.gif
http://www.nettimoto.com/moto-morini/corsaro/myydaan

triumph_thruxton_se_1.jpg

Tossa on särmää sekä persoonallisuutta, ja loput löytyy sit ihan omasta lahkeesta.....

Löytyy vielä Moto Seinäjoelta, kait

smile_org.gif

Tosiaan hyviä pyöriä noi ovat (rykköstä oon ajanutkin) mutta ehkä vähän liian persoonattomia tähän vallitsevaan tilanteeseen.
Niin taistelijan hyvä puoli on se että se on just niin hieno ja yksilöllinen kuin siitä itse rakennat.

Sama pätee kyllä myös Hurli Durliinkin ja varsinkin niihin.
Joskin razaa pitää sitten olla kovasti kun rodeja lukuunottamatta liki kaikki pitää vaihtaa että kulku, pysähtyminen ja ajaminen edes marginaalisesti muistuttaa normaalia prätkää.

Isot supermotot kuten SuperDuke ®, Hypermotard, Megamoto jne. on varteenotettavia myös.
SuperDuke R'stä pidän kuin hullu puurosta.
Pieni piilevä vikurius vaan lisää tunnelmaa, inhimillisissäkin vauhdeissa.
Jotenkin etäisesti fiiliksestä tulee mieleen muinainen Kawa 750 H2 Mach-IV. Joskin se mitä ko. Kawasoikoilla olen ajanut niin sekä pyörän että kuskin tuhoutumistodennäköisyys oli ihan eri luokassa kuin Kotarilla (ja nykykuskien kannalta hyvä niin...) mutta wanhemmat ajurit varmaan muistavat pienen jännityksen kunnolla avatessa (ja yltiöhienot äänet.)

Edelleen jos mopon ei ole ihan pakko olla tonninen niin Triumphin Street Triple R olisi aika soiva vehje monessakin mielessä. Speed Triple toki myös, jos isolohko on ehdoton edellytys.

Haipakka MotoMorini on vakuuttava, joskin siviilirohkeutta vaativa vaihtoehto.

Melkein ratkaisevin kysymys valinnan suhteen on se kuinka paljon panee rata-ajolle arvoa kriteerinä.
Ellei pane, voi sitten keskittyä, lähes pelkästään, raakaan voimaan ja ulkomuotoon.

Thruxton on kyllä enempi uusiomobilismia, joskin hieno sellainen.
Ja saahan Ducatiltakin samanlaisia retropläjäyksiä.

Back