• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hallinta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSX-1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GSX-1400

New member
Vauhtini n.80km/t irrotan kaasu käden kahvasta mutta vasen kiinni,niin rupee vatkaamaan muttei ihan hirveesti.Onko muilla 1400:lla samaa vai onko yleistä muillakin nakuilla.
 
no en kyllä woblaamista menis koskaan sanomaan normaaliksi.. kunnossa oleva mopo ei woblaa
smile_org.gif
(jos nyt ei keuliessa tule alas miten sattuu)

ensimmäiseksi tarkastaisin renkaan kunnon ja ettei se ole battlaxi
smile_org.gif
omien kokemusten mukaan "aalloille" kulunut rengas woblailee herkemmin.
 
Ei sillä että tietäisin mikä sun tapauksessa olis, mutta huomasin saman kun koeajoin viime syksynä yhtä 600 bändittiä lauttasaaressa. Siinä pyörässä toi ilmeni just moottorijarruttaessa ja kun löysensi (tai irrotti kokonaan)otetta stongasta. Myyjältä tiedustelin että mikä on ku noin tekee, sanoi että ei oo varma mutta mutisi jotain ohjauslaakerin kireydestä.

Ei jääny hirveen luotettava fiilis pyörästä vaikka olikin varmaan jokin pieni fiba.
 
Ajoin ER-5 eturenkaan terävään asfaltin reunaan, jonka jälkeen samanlainen voblaus alkoi. Eli voi olla rengaskin, jos on lopussa yms.
 
"pykälille" kulunut eturengas alkaa voplauttaan pyörää kun irrottaa kädet tangosta.

Jotkut renkaat herkempiä kulumaan pykälille kuin toiset. Rippuu kuviosta.
 
Kyllä se varmaan tuo rengaskin vaikuttaa mutta kyllä se aika monesti on liian löysällä oleva ohjauslaakeri jossa tosiaan ei tarvitse tuntua mitään klonksausta se vain on liian herkällä,se tekee sitten aloitus oireen jos rengas on pikkaisenkaan kulunut aalloille.Kun kaikki on kunnossa saa eturengaskin olla kulunut pahastikkin aalloille eikä voblaa.On pyöriä kyllä jotka on ranttuja etusestaan esim Honda.Eli ohjauslaakeri kireys tarkistukseen joka onkin sitten oma juttunsa
 
Back
Ylös