Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sie taiat olla joku junan tuoma ko nuin huonoa meän kieltä yrität raatia..oikein tullee myötähäpeän tunheet pinthaan...mutta joo ei sitä huonoa kannata ostaa jos vain on pörsiä millä maksaa, tietekki köyhäle se on niinko mulle parempi ko on jotaki suojana..ettei pää palhjaana pruuvata tarvi tuuriansa että pyssyykö pystössä mopon kans vai ei..JOVAIN KUN EI....![]()
Ne sit pysy päässä kun sie olet maassa ! Kyllähä nevain päässä pysyy myymäläss, vaan kuis luulet kun rimpuloit väylänpinthaa pitkin ja poiki, miethä sitä siin sit pyöriessäs ?
Muutoinki osta se halapa ja sit se hyvä aina erikseen ja eripaikast.
![]()
THulen ja jään maas ei leluil tee mithän, semmone nin se on laki sielä ! Mut jos vain jos rillil vaan oleilet ja puppuaseman pöydis niin sithä se on tuo sama mitä sie pruukaat pithää....
![]()
Eläs sie säästä potasta, seo siun tärkein kampe. Lisäks sie voit kuules tarvita sitä päätäs viel jossain, ainaski joskus!
Minulla ei ole koskaan ollut niin paljoa rahaa että sitä ihan p**kaan olisi tungettavaksiei sitä huonoa kannata ostaa jos vain on pörsiä millä maksaa, tietekki köyhäle se on niinko mulle parempi ko on jotaki suojana.
Niin no, jos sen tolleen ajattelee niin ei varmaan, mutta onhan se kypärä muutakin kun noi mazkut. Toivottavasti ainakin.Jos sun nuppi on vaan 60€:n arvoinen, niin mikä ettei tuo kävisi. Toisaalta kyllä nämä mukamas paremmatkin ovat aikas älyttömän hintaisia. Jos oikeasti miettii, niin onko joku ämpäri styroksilla ja rätinpalasilla oikeasti 500€ arvoinen.
Niin.. Itse ihmettelen avattavien kypärien hinkua juuri tuosta(kin) syystä. Toisaalta jos Nokian tapauksessa olisi oltu liikkeellä avopotalla jälki olisi ollut vielä mielenkiintoisempaa.Muistaani oli viimekesänä täällä juttua kun oli kolari ajettu Gabergin J1 kanssa tuossa vieressä Nokialla niin ol jääny leukasuoja siihen kohtaan missä tälli oli sattunut ja jamppa jatko matkaa pari kymmentä metriä.
Rottenin sivuilla on kuulemma kuva siitä, kun kaveri on kyntänyt naamallaan maata avopotan kanssa. Alaleuka kuulemma puuttuu, on vain joku reikä siinä missä on ollut ennen suu.. Toisaalta jos Nokian tapauksessa olisi oltu liikkeellä avopotalla jälki olisi ollut vielä mielenkiintoisempaa.
Pysyttelen umpikypärissä.
no onhan se totta että köyhän ei kannate huonoa ostaa..mutta noi kypärät ei ole kuitenkaan kengät...sitä vaan että on se kuites kypärä(parempi kuin ei mitään??)...tai sitte on tosi paskaMinulla ei ole koskaan ollut niin paljoa rahaa että sitä ihan p**kaan olisi tungettavaksiei sitä huonoa kannata ostaa jos vain on pörsiä millä maksaa, tietekki köyhäle se on niinko mulle parempi ko on jotaki suojana.Köyhälle kun yleensä tulee halpa kalliiksi, muodossa tai toisessa => kun kerran jotain hankkii niin sitten hankkii kunnollisen = säästää pitkässä juoksussa kun ei aina tartte olla uutta hankkimassa tai p**kaa korjaamassa![]()
![]()