Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
et siis pop-cornin ystävä....Tossa viime syksynä honkkarissa huomasin kun oli noita kypäriä 39€ alkaen. No mä mela pystyssa kysymään myyjältä että tostako kaverikypärä. Myyjä sanoi että sopii mielummin mopo-käyttöön kuin pärrään. No ostin niillä rahoilla muijalle popkorni-koneen. Käytetty kerran ja pölyttyy kaapissa![]()
![]()
Siitä Popcorn värkin kuvusta saisi myös edukkaan kypärän...No ostin niillä rahoilla muijalle popkorni-koneen. Käytetty kerran ja pölyttyy kaapissa
Ihan mahtava tarina!!!Tossa viime syksynä honkkarissa huomasin kun oli noita kypäriä 39€ alkaen. No mä mela pystyssa kysymään myyjältä että tostako kaverikypärä. Myyjä sanoi että sopii mielummin mopo-käyttöön kuin pärrään. No ostin niillä rahoilla muijalle popkorni-koneen. Käytetty kerran ja pölyttyy kaapissa.
Oon nähnyt ton kuvan muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa että on yksi hurjimmista kuvista mitä oon eläissäni nähnyt vaikken herkkä kaveri olekaan. Ton voisi käyttä autokoulun opetusmateriaalina niin muistais muutamat ainakin mitä jälkeä voi lipat tehdäRottenin sivuilla on kuulemma kuva siitä, kun kaveri on kyntänyt naamallaan maata avopotan kanssa. Alaleuka kuulemma puuttuu, on vain joku reikä siinä missä on ollut ennen suu.. Toisaalta jos Nokian tapauksessa olisi oltu liikkeellä avopotalla jälki olisi ollut vielä mielenkiintoisempaa.
Pysyttelen umpikypärissä.![]()
Tupakkitauot!.. Itse ihmettelen avattavien kypärien hinkua juuri tuosta(kin) syystä.
...
Pysyttelen umpikypärissä.
Onkos se se "Nothing comes between me and my harley"?Oon nähnyt ton kuvan muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa että on yksi hurjimmista kuvista mitä oon eläissäni nähnyt vaikken herkkä kaveri olekaan. Ton voisi käyttä autokoulun opetusmateriaalina niin muistais muutamat ainakin mitä jälkeä voi lipat tehdäRottenin sivuilla on kuulemma kuva siitä, kun kaveri on kyntänyt naamallaan maata avopotan kanssa. Alaleuka kuulemma puuttuu, on vain joku reikä siinä missä on ollut ennen suu.. Toisaalta jos Nokian tapauksessa olisi oltu liikkeellä avopotalla jälki olisi ollut vielä mielenkiintoisempaa.
![]()
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä miltä kaveri näyttää tänään. Siinä on plastiikkakirurgeille haastetta - niin mikäli edes selvisi mällistä.
OnOnkos se se "Nothing comes between me and my harley"?Oon nähnyt ton kuvan muutama vuosi sitten ja täytyy sanoa että on yksi hurjimmista kuvista mitä oon eläissäni nähnyt vaikken herkkä kaveri olekaan. Ton voisi käyttä autokoulun opetusmateriaalina niin muistais muutamat ainakin mitä jälkeä voi lipat tehdäRottenin sivuilla on kuulemma kuva siitä, kun kaveri on kyntänyt naamallaan maata avopotan kanssa. Alaleuka kuulemma puuttuu, on vain joku reikä siinä missä on ollut ennen suu.. Toisaalta jos Nokian tapauksessa olisi oltu liikkeellä avopotalla jälki olisi ollut vielä mielenkiintoisempaa.
![]()
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä miltä kaveri näyttää tänään. Siinä on plastiikkakirurgeille haastetta - niin mikäli edes selvisi mällistä.
Jake