Halvimmat hotellit Jyväskylässä ja Kotkassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xx99jkl
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xx99jkl

old fart
Moi!

Kas, kun noilla paikkakunnilla joutuu -eikun- pääsee työn puolesta liikkumaan.

Onko kellään otsikon mukaista tietoa JKL:n ja Kotkan (Karhulan) seudulta hotellimajoituksesta tms, kuin löytyi TREelta tänään 15.2.08 täältä infoa.

Ajatus on: Ei luksusta, perusyöpyminen aamupalalla. Ja rauhallinen yö.  
omg.gif

Edith: No voi sun saateri, meni Kawa Talk'iin...  
withstupid.gif
Help, hjälp ja apuva! Vois kuulua enemmänkin matkustamiseen muutoin liittyvä ostikon alle...

Jyväskylässä minulle kelpaa Scandic, ei sieltä halvimmasta päästä.

Oman paikkakunnan hotelleissa harvemmin tulee yövyttyä, mutta ensimmäisinä tule mieleen Hotelli Karhu ja Cumulus (Innotel)

Tänks...

Cumuluksessa olen Kotkassa öitä viettänyt.

Mutta pitää kokeilla tuota Karhua. Yöpynyt en ole, juopunut Karhusta kyllä.

033102beer_1_prv.gif

Mitä ehdotuksia sitten JKL:n edullisista hotelleista olisi?

Jyväskylässä kait noista hotellitasoisista (Cumulus, SokosHotels, Scandic, Rantasipi, jne...) vaihtoehdoista on halvin Alba: -KliK-

Tai sit jos ei about parinkymmenkilometrin etäisyydellä ole väliä niin (pakko mainostaa) Laukaan Vuolake: -KlaK-

Jyväskylän edullisista yöpymispaikoista itselle tulee mieleen  Hotelli Milton.

Pari kertaa olen itse siellä yöpynyt hyvän kohtuullisen hinnan ja sijainnin vuoksi.

Tuolta klikkaamalla saat haettua ainakin halvimman perusteella. Hiljaisuutta ei liene arvosteltu. Siihen tarvitset kokemuksia, kuten olet jo saanutkin. Toisaalta, onhan noilla tähdilläkin joku merkitys ...

Omia työmatkoja varten palvelu on paljonkin käytössä lähinnä siksi, että hakee vapaat hotellihuoneet muualtakin kuin Suomesta. Kätevää.

-Mikko

Back