Hankintaketju... Mita varustetta hankit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos Klan'in välitakin tuo lähemmäksi ihoa niin lämmittävä vaikutus tehostuu.
Eli aluspaita->klan->fleece->ajotakki=hyvin tarkenee pikku pakkasessa

Mulla on ollu aluspaita-klan-ajotakki ja välillä on tuntunu ettei lämpöä riitä tarpeeksi vaikka lämmöt olleet täysillä. Gerbing vaikuttaa selvästi tehokkaammalta.

Mä ostin tältä forumilta vaan autotallin kerrostalon kivijalasta. Omakotitalokin olisi kiva, ehkä vielä joskus. Shoei Neotec on myös tilattu.

Taisi mennä tajous talosta läpi ja tallikin siinä on. Tuo Hyvinkäällä oleva talli olisi vapaa vuokrattavaksi ensi keväänä.

Kortti viuhahti ja luottokunta kiittää jälleen..
Suunnitteilla entistäkin lämpöisempää reissua ens kesälle joten..

2x mesh ajotakki Held Tropic II
2x ajohousut Held ZEFFIRO II
Kappa FIRST AID BAG
motosafe tulpat (vanhat hajonneet)
ajohanskat Alpinestars GPX
ja kaupanpäällisiksi tulee sellanen muijien takki

110-X802RRC-2.jpg

Stormilta X-Lite Ultra Carbon.

Jos ei tää valuis silmille niin kuin HJC RPHA-10 tuppas tekemään. (Lorenzon kanssa kärsin saman tyyppisistä ongelmista :p )

110-X802RRC-2.jpg

Stormilta X-Lite Ultra Carbon.

Jos ei tää valuis silmille niin kuin HJC RPHA-10 tuppas tekemään. (Lorenzon kanssa kärsin saman tyyppisistä ongelmista :p )

Lorenzohan ajoi X-Litellä ennen HJC:tä ja viimekauden Sharkilla.Taitaa vaan rahastaa joka vuosi uudelta merkiltä.

En ole vielä hankkinut, mutta uutta yksiosasta ajoasua olin ajatellut. Olisko jotakin mielipiteitä valmistajasta ja hyvistä ja huonoista puolista!!Vanha on jo kymmenen vuotta palvellut ja alkaa oleen aika Suoraan sanoen paskanen (Suomy).Hinta max 8-900 e.

En ole vielä hankkinut, mutta uutta yksiosasta ajoasua olin ajatellut. Olisko jotakin mielipiteitä valmistajasta ja hyvistä ja huonoista puolista!!Vanha on jo kymmenen vuotta palvellut ja alkaa oleen aika Suoraan sanoen paskanen (Suomy).Hinta max 8-900 e.

Tuohon hintaan saa melkein miltä valmistajalta vain ns. premium-malleja. DeLuxe-malleissa alkaa olla AirBag:ja, ja hinnat jossain pilvissä.

Itse kun hankin yksiosaisen, niin Daineset oli melko hoikalle vartalolle, A-stars tuli ostettua messuilta. Ja sitten kannattaa myös katsoa mitä maksaa omien mittojen mukaan teetetyt. PSI:n yksiosaisen saa tuolla 900€:lla tasan takkaan omien mittojen mukaan teetettynä, eikä laadussa pitäisi olla valittamista. Ainoa miinuspuoli oli pitkät toimitusajat johtuen asiakkaiden "tärkeysjärjestyksestä" = kisakuskien puvut tehdään ensin, jotta logo on kisakaudella näkyvissä, ja vasta sitten ns harrastelijat.

ORG!:n yhteistyökumppanin eli Eurobikersin puvun saanee myös tuolla pinkalla?

Eli Nyt ei ole hinta rajoitteena vaan oma mieltymys. Lucky Bastard :;):

Progrip 728 kaffakummit hopeisilla somisteilla. Katotaan onko ihan pskaa kun on kovia osia vai just hyvät...

Mimotosta scala rider Q1 Teamset 179,-
Vanha teamset pro saa jäädä eläkkeelle vaikka edelleen toimiikin.

Sinisalo SCD -takki tuli AH Promotorista mukaan, hintaan 39 euroa. En tosin ajele enduroa, mutta näin talvisaikaan tuo on polkupyöräillessä yllättävän hyvä. :p

Kaikki jarruletkut,sekä kytkimen letku ZZR 1400:een Probrakesilta.Komeet vihreet teräspunosletkut olikin.Tänään tuli litiumakku,sille laturi ja bluetooth indikaattori.Nyt näkee kännykällä,mitä Zetorin patterille kuuluu.:dunno:

Klim Overland ajotakin kaveriksi ostin saman sarjan housut. Kypärä päivittyi Shoein Qwestistä Neoteciin. Pyörään hankittu led-sumarit, Rox-raiserit, Givin Airflow-pleksi ja teetetyt istuinpäälliset. Varmaan jotain vielä unohtui, talvella tulee aina ihmeellinen ostokiima:grin:

Back