Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
valuu hanskojen sisään? No en ala painimaan tuosta asiasta. Itellä nahkaset MP hanskat eikä ole kastuneet vaikka joskus pitkiäkin matkoja sateessa. Katteet suojaa sen verta. Kylmät meinas olla tuossa keväällä.Kysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään![]()
![]()
jep... tuon opin viime kesänä. uutena motoristina on oppia matka kaikki...Kysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään![]()
Ei sun tarttekkaan alkaa painimaan asiasta, kun uskot vain mitä minä sanonvaluu hanskojen sisään? No en ala painimaan tuosta asiasta. Itellä nahkaset MP hanskat eikä ole kastuneet vaikka joskus pitkiäkin matkoja sateessa. Katteet suojaa sen verta. Kylmät meinas olla tuossa keväällä.Kysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään![]()
![]()
Te ajatte liian hiljaa tai sitten pyöritte vaan jossain taajamassa. Mulla ei ole tullut pisaraakaan haskoihin sieltä kädenasennus aukosta.Ei sun tarttekkaan alkaa painimaan asiasta, kun uskot vain mitä minä sanonvaluu hanskojen sisään? No en ala painimaan tuosta asiasta. Itellä nahkaset MP hanskat eikä ole kastuneet vaikka joskus pitkiäkin matkoja sateessa. Katteet suojaa sen verta. Kylmät meinas olla tuossa keväällä.Kysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään![]()
Vesi valuu hanskojen sisälle ajan kuluessa, jos hanskat on hihan päällä. Ja tämä on facgta!![]()
Ja tuohon paleluunkin on olemassa ratkaisu... -Kahvanlämmittimet.
sanoi:Kysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään
Kysymys on myös siitä nojaako ajessaan eteenpäin vai roikkuuko apinakiikussaKysymys voi olla myös siitä, pidätkö hanskoja hihan päällä vai hihoja hanskojen päällä? Jos hanskat on hihan päällä, niin vesi valuu hanskojen sisään![]()
![]()