Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy juu katsella, tosin richa ei jostain syystä edes nappaa..Muita hyviä hanskoja löytyy mm. Alpinestarssilta (mm. GP Plus ja Pro), Richalta (GP Top Race) ja sitten noilta suomessa tuntemattomammilta valmistajilta kuten Spidiltä.
Heldillä esim. tässä:Saman otsikon alle vielä tiedustelu hyvistä ja lämpimistä hanskoista. Kahvanlämppäreitä ei tarvi suositella.
En tiedä mikä on ennakkoluulojen takana mutta itse ainakin oeln ollut todella positiivisesti yllättynyt noista Richan GP Top Raceista. Todella napakat käsissä, tuntuma on hyvä ja työn laatu kanssa jees.Täytyy juu katsella, tosin richa ei jostain syystä edes nappaa..Muita hyviä hanskoja löytyy mm. Alpinestarssilta (mm. GP Plus ja Pro), Richalta (GP Top Race) ja sitten noilta suomessa tuntemattomammilta valmistajilta kuten Spidiltä.![]()
No en tiedä noista Jaken Richa traumoista, mutta kun olen kevään ajanut noilla Waterproof Racing hanskoilla, ei ole pahemmin käsiä palellut ja hinta/laatu vaikuttaa hyvältä.En tiedä mikä on ennakkoluulojen takana mutta itse ainakin oeln ollut todella positiivisesti yllättynyt noista Richan GP Top Raceista. Todella napakat käsissä, tuntuma on hyvä ja työn laatu kanssa jees.Täytyy juu katsella, tosin richa ei jostain syystä edes nappaa..Muita hyviä hanskoja löytyy mm. Alpinestarssilta (mm. GP Plus ja Pro), Richalta (GP Top Race) ja sitten noilta suomessa tuntemattomammilta valmistajilta kuten Spidiltä.![]()
Toivottavasti kengurunnahka ei pidemmällä aikavälillä aiheuta mopoiluun "kengurubensaa"![]()
Sweepin s2r hanskoja joskus mietiskelin, mutta kun katselin niitä tarkemmin jäivät sitten hyllyyn. Ompeleet ommeltu ihan miten sattuu ja muutenkin työn jälki oli hieman mitä oli.Mulla on käytössä Sweepin nahkahanskat mallia "kisa"... Tänään pommitin niillä 100km ja oli kyllä ihan pätevät! ei liian kuumat eikä ollenkaan kylmät...
Mulla kans Halvarssonit. Toimii hienosti , ei o vilu eikä hiki. Vesi kestää ulkopuolella tyyten. Ja komiatkin ne on. Voihan ne köyhälle olla kalliit, mutta meillähän toi ei tunnu misään, vai...?Halvarssonin nahkahanskat from sweden oli viimevuonna 10 ostos ei palellu näpit pätkääkään niin kuin muilla kavereilla ja onpahan vielä siistin näköset ja hyvät käteen.
Maksohan ne tosin muutaman kympin enemmän kuin muut...
Lippasin juoksuvauhdista minimotolla ja otin kämmenellä vastaan. Sweeppien kämmenniitit tarttuivat asfalttiin ja repäisivät koko kämmenen ulomman nahkan auki. Onneksi oli vähän vauhtia ja vielä toinen nahkakerros siellä alla. Vähän nuo arvelutti ostaessakin, kun olivat niin ohuen tuntuiset, mutta ajattelin, että noi niitit sitten kestäisi. No ei ne niitit pahoiksi menneetkään...Sweepin s2r hanskoja joskus mietiskelin, mutta kun katselin niitä tarkemmin jäivät sitten hyllyyn. Ompeleet ommeltu ihan miten sattuu ja muutenkin työn jälki oli hieman mitä oli.Mulla on käytössä Sweepin nahkahanskat mallia "kisa"... Tänään pommitin niillä 100km ja oli kyllä ihan pätevät! ei liian kuumat eikä ollenkaan kylmät...