Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
, mutkittelusta jäi ylimääräistä lankaa niin että siitä sitten tuli "tavaratilan lämmitin"...
Lanka upotettu leikattuihin uriin ja peitetty istuinlämmittimen sisuksista otetulla ohkaisella superlonilla. Urat tehty takaosassa istuimeen ( päällisessä olevan toppauskuvioinnin kohdalle) upotettuun ja liimattuun 10 mm routamattoon, etupuolta aiemmin madallettu, nyt lankaa varten ja istuinosan tukevoittamiseksi istutettu samaa harmaata kuin taakse ja tehty urat lankaa varten. Vähäisen testi-istunnon perusteella tuntuisi toimivan toivotulla tavalla.
Pitihän vielä kahvalämppäritkin laittaa, curver-lätkät kahvojen alle tunnetun probleeman kanssa; kahvojen lämpöeroa tasattu laittamalla tsiisusteippiä kytkinpuolelle alimmaiseksi.
Kuvassa näkyvästä poiketen lisäsin vielä aluteipin tuon elementin alle.
Satsin mukana olleen nirunaru I-0-II katkaisijan heivasin kuusikkoon ja sen sijaan merkkivalollinen on-off kytkin sivupaneeliin (tietysti kaikki tai ei mitään) ja viereen samanlainen satulalämppärin kytkimeksi. Tehonpuolitusvastus luonnollisestikin jäi kytkennästä veks.
Itellä sämanlainen ajopeli ku sulla, oletko laskenut virrantarpeen eli ei mitään ongelmia sen puolesta??Ite olen suunnitellu taakse kiinnipito kahvaan lämmitystä, siellä muija vois välillä sormiaan lämmitellä. Perässä on vissiin sen verrän eristettä ettei se taida palella,eikä eturauhanenkaan ole vielä vihoitellut.
Hmm...lämmittimien yhtäaikainen käyttö vaatinee tuota tehopuolta n. 75W eli kohtalaisesti...olisihan tuohon voinut laitella erotiikkaa väliin joka olis pulssitellut sähköä vuorotellen molempiin mutta simppelille kuskille simppelit kytkennät...anyway kahvalämppärit tulevat enempi olemaan käytössä kuitenkin.
Jokusenkin kerran parit sadat kilsat viime kesänä viileässä sateessa saivat esille ajatuksen lämpöisemmästä istuimesta.
Tuota mainitsemaasi takanaistujan kahvalämppäriä voisikin vielä miettiä, noita esim. curverin lämmitin elementtejä taitaisikin mahtua pari vierekkäin, toisaalta, nythän matkustaja voi pistää sormensa lämpiämään omansa tai kuskin hanurin alle
Nonniih...lämpösysteemit kokeiltu nyt tienpäälläkin. Aivan mahtavaa...sormet lämpöisinä ohkaisilla kesähanskoillakin vaikka lämpöasteita vain muutama ulkosalla...ja lämpöä säteilevä satula on ihan ehdoton jos rauhanen ei satu tykkäämään viileästä...