• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

hanx:in paskat varusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yusub
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itselläni on hanxin takki ja housut kangas pukuna ja ei ole koskaan tullut vesi niistä läpi, eikä ole saumat revenneet.. vähän on ruman näköiset, mut kestäävät ainakin vettä. Mut jos hanxin vehkeet hajoaa niin kannattaa lähettää/viedä ne takaisin. kyll ne korjaa ne. Ainakin minua Hanxin väki on palvellut minua kunnolla ja neuvoneet kamojen huollossa jne..
smile_org.gif

Oman kangasasusteen vein tänään oravikoskelle korjaukseen. Kulkuset kastuu 10 min sateessa ajon jälkeen. On halvimmat hanxin pöksyt, eli halvalla ei taas hyvää jne... Mutta takki on pitänyt veden hienosti, kiinnitystarra vaan oli rispaantunut...lupasvat korjata. Hanxin (lehmän)nahkaan taas olen ollut oikein tyytyväinen
smile_org.gif
Vaimolla Sinisalon asu>vesi hihan saumoista välittömästi läpi, housuista vetoketjut rikki...
Mutta se on hanxin eduksi luettava että reklamointiin reagoidaan asiallisesti ja näin liki tehdasta asuvana kamat saa takaisin jopa samana päivänä!

Ittellä Hanx:n koko puku ja vettä hylkii paremmin kuin intin pyyhe.
Kamu vaihto kesän huristelujen jälkeen IXS:n gore puvun (n.800e) Hanx:n ja ei sen koommin oo IXS:n koskenu.

Omasta kokemuksesta takit malliltaan liian väljiä ku tahtovat pyörii päällä vaikka hihoista ja helmasta jo pituus loppuisi, niin ja sairaan kuuma se on kangasasuksi vaikka tikkivuori ois pois.
Jottai kevyempää hankittava ens kesäksi ja Hanx:t matkakamoiksi.

Nyt on sitten sadetakki vaihdettu. En vielä ole testannut pitääkö tämä toinen takki vettä. Palvelu ja korjaukset toimivat kuten pitääkin. Mutta mielestäni tuotteiden laatua ei mitata parhaiden kappaleiden laadulla vaan huonoimpien. Taitaa olla jonkinverran ongelmia tuotteiden tasalaatuisuuden ja tuotantoprosessin laadun valvonnan kanssa. En kyllä tiedä onko se muillakaan sen paremmassa kunnossa. Onneksi microsoft ei tee lentokoneita.

Kyllä pidenmän päälle kaikki vaatteet hajoaa ja purkautuu,varsinkin jos pesee paljon eikä pese silleen mitä pesulapussa lukee

Paskoja on joo,jos suomalaista haluatte niin suosittelen Sweeppiä
kyllä jos kunnon puvun haluaa niin kyllä rukka on paras.Kyllä on hintaakin mutta pitää veden ja ei hiosta niin kuin hanxin puku helteellä.Rukka myöntää puvuille viiiden vuoden takuun.Hintaa on tuplasti hanxin verran mutta hyvää ja halpaa en minä ole ainakaan löytänyt mistään tuotteesta.

Mulla on käytössä Hanxin takki (muistaakseni Gladiator, myyjättären mukaan ainoa Suomessa tehtävä Hanxin malli) jonka ostin viime talvena 50 prossan alennuksesta... ja hyvin on vesi pysynyt ulkona eli valittamista ei oo. Housut on sitten semmoset Hanxin halpikset (ei Suomessa tehdyt) enkä niissäkään ole kastunut, tosin muuten on kyllä aika syvältä eli istuvuus on kaukana sopivasta. Kauheasti ei kuitenkaan voi housuista valittaa kun ne oon ihan itse sovituksen jälkeen ostanut
smile_org.gif

Myös yhden Hanxin hanskat omistan... ja ainakin yhdestä sormesta sauma on auki (alekorista ostettu) vaikka noilla hanskolla ei kilometrejä ole takana pari tonnia enempää.

Kovasti tuntuu siis laatu vaihtelevan
nixweiss.gif

Back