• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hanx nahkapuvut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaPa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MikaPa

New member
Elikkäs niinkuin otsikossa sanotaan, näistä vermeistä olis kysymys.
Hanxin verkkokaupasta kun katsoin, niin näyttäs hinnat olevan kohillaan, vaan tietääkö kukaan onko näistä mihinkään?

Viime vkonloppuna ohiajomatkalla kävin kattomassa, ihan tyylikkäitä ja asiallisen näköisiä....

mut käyttö kokemusta mulla ei oo...

No joo, lähinnä mua kiinnostaakin että onko niissä kaikki suojat, kun ei tosta kuvasta ja tekstistä saa mitään tolkkua.
On vähän liian pitkä matka täältä Espoosta lähtee kattelemaan.
tounge.gif

Nonniin vanha puusilmähän huomasi, että Hanxilla on tehtaanmyymälä Mäntsälässä, ehkäpä täytyy sitten kävästä siellä ihan itse kattomassa
withstupid.gif

Jep, jospa kerkeis ens lauantaina käväseen.
Annan sitten raporttia kun oon käyny.
sport05.gif

Donniin, nyt on käyty katsastamassa vermeet.
Minun mielestäni laatu on hyvin samantapaista kun MP-asun nahkapuvuissa, melko paksua nahkaa, mutta ei kovin pehmeetä.
Suojat oli takeissa kyynärpäissä, olkapäillä ja selässä, varmaan ihan asialliset suojat, mutta takkia päällä pitäessä vähän tuntuvat kovilta sisäpuolelta, pitäis ehkä olla hieman enemmän pehmikettä suojien sisäosissa.Joissakin takeissa lisäksi rintaa vasten pehmeät suojat.
Mitat takkien osilta tuntuvat täsmäävän suomalaiselle.
Housuissa suojat ainoastaan polvissa, mitoiltaan sanoisin reilun kokoisiksi.
Omasta mielestäni hinta laatusuhde todella hyvä kaiken kaikkiaan, jos esim. vertaa juuri MP-asun nahkoihin.
Kannattaa mielestäni harkita jos ei varaa sijoittaa älyttömästi rahaa asuun.
(Tämä on sitten vain minun näkemykseni)
sport05.gif

Back