hanx tuotteet

Hinta/laatu on varmaan kohdallaan, mut kyllä omasta kokemuksesta sit taas huomaa sen eron, miksi mä nykyään maksan varusteista vaan hiukan enemmän ja saan sit (ainakin itselle) toimivammat vehkeet  
smile_org.gif

edit: ja puhun nyt siis yksinomaan vaan nahkatuotteista... muista ei ole mitn käryä
tounge.gif

Itellä on yksi Hanxin tixtex puku, ostettu joskus 2003. Pitää vettä, on lämmin kylmällä kelillä ja hiostavan kuuma lämpimällä. Ei ole tarvinnut muuta huoltoa kuin pesua. Kahdet hanskat olen ostanut Hanxilta, molemmat kesäkelille tarkoitettuja nahkahanskoja ilman tixtexejä, hyviä on olleet molemmat.

Joopajoo. Ostinpa minäkin Hanxin housut. Hinta oli 99. Saas nähä onko laatu verrannollinen hintaan. Ens kesänä sen tietää.

withstupid.gif
?

Pari kesää ajellut Apollo takilla. Se on kyllä hyvä. Ei kuse mistään sisään sateella, kevyt ja istuu hyvin päälle.
smile_org.gif

Mulla oli viime kesän käytössä Hanxin ajohousut. Mainoksessa luki, että eivät pidä vettä. Se oli erinomainen mainoslause. Kauheinta mitä tiedän on munia ja p-settä hautovat kalvohousut.

Ovat olleet ihan toimivat ja hyvän näköiset. Tommoset + maastovärityksessä oli vielä oranssia mukana, sopi KTM-kuskille.

http://www.hanx.fi/kauppa_....eid=732

mulla vain hyvää sanottavaa. pitää vettä ja on lämmin. ei varmasti "hienoimmasta" päästä,mutta itsellä tärkeämpi toimivuus.

edellinen puku kesti hyvin asfaltilla liukumisen peurakolarin seurauksena. saman puvun hommasin tilalle.

jossain vaiheessa hajos vedenpitävä tasku,laitoin hanxille viestiä ja korjasivat ja vaihtoivat kaikki taskut ILMATTEEKSI!

kesällä kyllä liiankin lämmin. talvella ajanut -17 ja ei tullut kylmä
biggrin.gif

Pari kesää ajellut Apollo takilla. Se on kyllä hyvä. Ei kuse mistään sisään sateella, kevyt ja istuu hyvin päälle.  
smile_org.gif
Sama takki ollut 1,5 kesää. Sopivan tiivis ja lämmin matka-ajoon. Irroitettavaa sisävuori on saanut olla kaapissa. Ja pitää veden ulkona kaatosateessa moottoritienopeuksilla. Helteille & kaupunkiin sitten joku muu ei-kalvollinen takki.

Sadepuku, yksiosainen ja toimi.
Kahvapussit repsahti ja kävi KOTIMAASSA tehtaalla korjattavana, muokattiin sellaiseksi kun halusin.
Aion jatkossakin käydä tutustumassa Hanxin valikoimaan ja tehdä hankinnat sieltä.
Eli hyviä kokemuksia.

Hanxin tixtex toimivat hyvin yhden ajokauden, toisena kautena pitivät melkein veden ulkopuolella... Kesähanskat toimivat ja mukavat. Edullinen ostaa ja tuntuu asialliselta laadulta muuten.

Hanxin tixtexhousuissa tuli viime kausi kurvailtua. Oikeastaan muuta ongelmaa ei ole ollut, kuin hieman lapsellinen henkseleiden säätö ja polvisuojat änkevät pusseistaan pihalle. Mutta vettä pitävät hyvin, eivätkä mitenkään ylenmäärin hiosta.

Emännälle ostettiin nahkapuku tehtaanmyymälästä kevättalvella 2010. Polvisuojukset eivät olleet aivan oikeassa kohti, niin ompelivat ne oikealle paikalle ja lähettivät puvun postissa kotia samaan hintaan seuraavalla viikolla. Hyvä palvelu etten sanoisi ;-)

Hinta laatu ok varauksella. Nahka housun vuoret mulla tuppaa repeilemään jos pukee housut huolimattomasti. Taskun kangas hapertunut. 20 tkm aikana pitänyt korjaus ommella vuoria muutamaan kertaan ja taskua kerran.
Kaadossa kesti takki ja housut kohtalaisen hyvin, vain lonkalta sauma vähän petti liu'un jälkeen, muualle tuli vain kulumaa nahkaan.
Hanxin myymät Frank Thomas hanskat olleet hyviä hintaansa nähden (aina alennuksella ostettu)

Melkein kaikki ajokamat on hanxilta, hinta/laatu on hyvä, silloin kun osuu sopiva tarjous kohdalle, muutoin hyvän/tyydyttävän välimaastossa. Hyviä tarjouksia on usein, ainakin oravikosken tehtaanmyymälässä.

Erittäin positiivinen piirre on se, että kokoja löytyy hieman isommallekin kuskille melkein kaikista tuotteista. Minulle ainakin tärkeä asia...
biggrin.gif

Juu, tyytyväinen olen hanxin tuotteisiin.

Viktor

Omaa kokemusta ainoastaan viime kesänä hankittu HANX Harald-rotsi. Hyvin istuva malli, oikein toimiva takki kaikin puolin, vedenpitävyys ei nyt ihan luokkaa RUKKA, mutta ihan ok meni normisateissakin...
062802moto_prv.gif

Tässä takissa hinta/laatu on erinomainen.
smile_org.gif

Melkein kaikki ajokamat on hanxilta, hinta/laatu on hyvä, silloin kun osuu sopiva tarjous kohdalle, muutoin hyvän/tyydyttävän välimaastossa. Hyviä tarjouksia on usein, ainakin oravikosken tehtaanmyymälässä.

Erittäin positiivinen piirre on se, että kokoja löytyy hieman isommallekin kuskille melkein kaikista tuotteista. Minulle ainakin tärkeä asia...
biggrin.gif

Juu, tyytyväinen olen hanxin tuotteisiin.

Viktor
pakko kompata tähän, itse soitin ja kysyin kokojen todellisia cm mittoja.
toimittivat lähimpään myyntipisteeseen kokeiltavaksi ne mitä siellä ei jo ollut, tästä nostan hattua  
033102beer_1_prv.gif

reilun kuukauden sitten ajelin ennen seisokkia ja ainakin takista (gore text versio) pakko sanoa että alle +10 ja sen alla vain t-paita -> ei kylmä, kokeilin myös talvitakkia joka on ns. tuuleltasuojaava niin huomasi helposti eron.

housuista sen enempää kun tuon mopon katteet suojaa sen osan aikas hyvin.

Itse olen ajanut kuusi kesää Hanxin nahkoilla ja pari talvea tekseillä. En ole päässyt pettymään. Oravikoskella olen asioinut muutaman kerran ja palvelu on kyllä erinomaista. Takuuseen korjattiin kesällä, kesken ajokauden hajonnut vetoketju. Siis odottaessa!! Takkiin lisättiin myös vetoketju erään kerran selkään, kun ei passanut housujen vastaavaan.
Omalla kohdallani valinta muiden merkkien ja Hanxin välillä oli helppo; mitoitus sopi omaan kroppaan mainiosti ja lompakkoon vielä paremmin.
Lisäksi, voi puhelimitse tilata omien mittojen mukaan kamoja. Tilasin nahkatakin keskellä talvea, enkä päässyt paikan päälle-> Soitto Oravikoskelle ja puhelimessa mittailin käsiä jne ja toisessa päässä mitat katsottiin suoraan takista. oli kyllä juuri passeli takki. On yhä.

Jääradalla ongelmia sormien palelemisen kanssa. On vaikka minkä näköstä testattu mutta kyllä hanxin hanskat on ihan päälliköt. Ei ole näppejä paleltanu ku pisti tämmöset käteen:
1603StopWind_3finger_400.jpg

Eikä oo mikskään menny.

Hinta laatusuhde varmaan ok, mutta mallit/kuviot/värimaailma kuin 1970 luvulta, sekä nahka-asut "ihmeelisen tuntuista" kovaa nahkaa, yhdet Hanxin hanskat ostin, ihan hyvät ovat lumihommissa! Onhan se mukavaa ajella laadukkaammissaa "hyvännäköisissä" ja "turvallisissa" varusteissa, Hanxin naurettavan näköisiä tribaali -takkeja en päälle pistä, Rytkönen ja mamma eivät tykkää ollenkaan!
062802moto_prv.gif

Back