• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hanxin ajohousut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kale

New member
Onko kellään kokemusta otsikon mukaisista pöksyistä, että onko niillä mitään virkaa, pitääkö vettä ja noin poispäin? Näytti jossain välissä olevan aika halvalla myynnissä ja ajattelin josko noi menis muutaman vuoden
nixweiss.gif

Vaan mikä malli Hanxin housuista? Ittellä on ollut 4 vuotta käytössä Hanxin Classic Street housut. Pitäävät vettä, irroitettava vuori on hyvä, kuumalla kelillä ovatten tosin liian kuumat. Työn laatu on hyvä.

itsellä on tollanen kaupunki camo cordura kankaasta tai mitä se sitten olikaan ja toiminut kelillä ku kelillä. Vesikin pysyy ulkona mutta tulee sitä kyllä sisäänkin, vaan kuivapuvuthan onkin erikseen. Todellä hintansa väärtti paitsi tosi helteellä ei jaksa oikein hengittää tarpeeksi hyvin.

Työkaverilla samaiset pökät ja siltä paloi toinen lahje pakariin, soitti Hanxin asiakaspalveluun ja sai parin päivän päästä korjaus palan kangasta ilman veloitusta
062802jumpie_prv.gif
esimerkillistä palvelua.
buttrock.gif

Eipä tuntunut kenelläkään olevan tietoa noista, joten menin ja ostin sellaiset, niin pian ainakin alkaa kertyä kokemusta niiden kelvollisuudesta/ kelvottomuudesta. Lisäksi matkaan lähtivät myös sellaiset ajohanskat, joissa on "kolme sormea", eli nimetön ja pikkurilli yhdessä ja etusormi ja keskari toisessa, peukun ollessa issesseen
biggrin.gif

Nyt myöhästyin pikkusen. Itse ostin nuo pöksyt muutama vuosi sitten mutta aika vähällä käytölle nuo ovat mulla jääneet. Minun makuun housut on helteelllä turhan hiostavat erityisesti kaupungissa. Itse käytin alla kalsareita pitämässä kalvon irti iholta.

Back