• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hanxin ajokamat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Limppa

New member
Minkälaisia kokemuksia hanxin ajokamoista?
Hinta suht koht kohallaan mutta mites laatu/käytännöllisyys?

Minkälaisia kokemuksia hanxin ajokamoista?
Hinta suht koht kohallaan mutta mites laatu/käytännöllisyys?

Hanxin ajopuku ollut käytössä kymmenkunta vuotta eli n. 150 000 km. Pitää vettä edelleen, ei mikään hellekelin asu mutta kylmällä hyvä lisävuorilla. Hanxin hanskat hyviä, kokemusta hellekelin, kesäkelin ja vettäpitävistä kylmän kelin hanskoista. Hanxin myymät Motogo saappaat ei kovin kaksiset, ongelma lähinnä siinä että varren kulma ainakin minun nilkalle huono.

Tuli kokeiltua istuvuutta messuilla ja tuntuis meikäläiselle sopivan mutta mitenkäs sitten ajossa. Vissiin kotimainen ja moni on kehunut firman asiakaspalvelua ja kuulemma saa korjattuakin jos jokin paikka hajoaa.

Motogo kengäthän on aivan loistavat. Hyvät kävellä, hyvän näköiset, mukavat jalassa ja pitää jalat kuivana.

Asiakaspalvelu pelaa. Viime kesänä pari viikkoa ennen reissuun lähtöä 5 vuotta vanhasta takista ulompi vetoketju hajosi. Takki kävi postin kyydillä Oravikoskella ja tuli hyvissä ajoin ennen reissuun lähtöä takaisin - laskua ei tullut. Aikoinaan kun nuo puvut hankittiin, niin vaimolle ei meinannut valmista kokoa löytyä, oli väärän mittaista hihaa ja punttia - omien mittojen mukaan tuli sopivat.

Hanxin Apollot niskassa on rällätty kolme kesää eikä pysty moittimaan mistään. Tietysti kuumat helteellä mutta vastaavasti kylmemmillä keleillä sopivat. Korjailla ei nyt ole vielä tarvinnut mutta epäilisin ettei tuota vaikeuksia.

Kaikki mitä mulla on ollut on ollut ihan luokatonta kuraa. Etenkin hanskat lahos parissa kuukaudessa, sadeasuista hajoaa vetoketjut kolmannella käyttökerralla jne. Molemmista muistaakseni kaksi yksilöä.

Saman hintaluokan vastaavat hanskat nyt aloittais neljännen kesän.

Ajokamat hankittu Hanxilta muutava vuosi sitten.
Ei mitään ongelmia. Pienet korjaukset kuuluvat hintaan. Vetoketjuista on joskus matkalle kadonnut ne muoviset härpäkkeet, jotka olen saanut korvauksetta uusittua. Samoin neppari housista hajosi. Korjattin korvauksetta.

Ajokengät on minulle todella hyvät. Niillä voi tosiaan jopa kävellä.

Omat ajovermeet olen saappaita lukuunottamatta tuolta Oravikoskelta hakenut ja pääsääntöisesti tuotteet
ovat ihan hyviltä tuntuneet (kun ei paremmista tiedä).
Ensimmäisistä ostamistani housuista (10v. sitten) purkaantui vetokejun ompeleet ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut,ainakaan kestävyyden suhteen.
Kalvollinen testiilipuku muistaakseni kerran laski kaatosateella hieman vettä haaroihin,syytä en sen kummemmin tutkinut.
Asiakaspalvelu Oravikosken liikkeessä on ainakin kiitettävää ja paikanpäällä onnistuu myös pienet muutostyöt asuihin,odotellessa.
Varmasti löytyy parempiakin ajovarusteita,mutta vähäiselle käytölle ja omalle kukkarolle nämä käy paremmin.

Nuo Motogo kengät on oikeasti Laitosjalkineen tuotoksia. Hanx on jälleenmyyjä. Tuossa linkki valmistajan sivulle.

Turvalliset bensiksellä, koska ESD- ominaisuuksien takia ei kipinöi. Ainakin jokunen vuosi sitten pystyi tehtaalta tilaamaan pohjiin korotusta, jos sattuu olemaan eri mittaiset jalat tai persjalkainen.

Jo monia vuosia sitten Hanxilla oli erittäin laadukas neopreenikäsine, mutta myöhemmässä vaiheessa laatu heikkeni oleellisesti niin paljon, ettei niitä enää voinut käyttää enduro kisa käsineenä.

Nyt kun seuraan Hanxia niin näyttää siltä että syöksykierre on aika paha.
Valitettavasti !

Kaikki mitä mulla on ollut on ollut ihan luokatonta kuraa. Etenkin hanskat lahos parissa kuukaudessa, sadeasuista hajoaa vetoketjut kolmannella käyttökerralla jne. Molemmista muistaakseni kaksi yksilöä.

Saman hintaluokan vastaavat hanskat nyt aloittais neljännen kesän.

Olen aina ihmetellyt Hanxin kamineiden ulkonäköä. Design on ollut kuin 80-luvulta varmaan sieltä 80-luvulta asti. Jos haluaa menestystä, niin kannattaisi satsata tyyliin vähän enemmän -tai ylipäätään yhtään.

Back