Harley-Davidson 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maRk1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

maRk1

New member
Hd:n sivuille näyttäisi tuleen uuden 2011 mallit, Huomasiko kukaan mitään uutta mallia?

Kiirettä on insinööreillä viime vuonna pidellyt...Keksineet uudelleen pari vanhaa väriä
smile_org.gif

sportster-osastolla oli "superlow". tosin sinänsä siinäkään ei ole mitään muuta ennennäkemätöntä kuin matalaprofiiligummit. itseasiassa ihan yllättävänkin hyvännäköinen mutta olisivat nyt voineet jalostaa ajatatusta pidemmälle. bigtwinejä ei edes jaksanut kattoo

Nyt jos lähtis Harrikaostoksille niin melkeinpä etsisin 2008 FXDWG:n tai FXSTC:n eli kromikylläisen ankanpyrstö WideGliden tai Softail Customin... toi uusi WG vaan ei sovi silmään millään väriyhdistelmällä eikä Fättärinkään tyyli oikein iske.

Eipä tosiaan mitään uutta länsi-rintamalta...

Eikös, Staga, viimenen ankanpyrstö-takaloksu nähty(Dyna-malleissa) vuonna 2005? Ainakin tuosta uudempien Wide Glide- ja Fat Bob-mallien takalokarit olivat mun mielestä varsin...hmmm...muodottomia kaukaloita.

kyllä se mulle vielä passais vaikkei siinä vanhemman mallin hyppyriä enää olekkaan...
062802moto_prv.gif

Toi Cross Bones ja Rocker C on kyllä siistejä mun silmään, niin ja tietysti Tri Glide Ultra Classic (vaikka onkin vähän h-sohva). Trumpassa silti pysytään.

En katsonut noita malleja, mutta Fat Boy ainoa sopiva, arvaatte varmaan syyn...
blush.gif

Eikä muuta syytä sen omistukseen ole kuin
033102ass_1_prv.gif
auki
nixweiss.gif

eipä tarvii katella uusia, kun tallissa -08 Nightster.... Riittää forever for me... TC:t on koitettu, ei mun juttu.

TC:t on koitettu, ei mun juttu.
Juu ei ollut munkaan juttu. Jos vielä joskus meikäläiselle tulee harrikka se on evo koneella. Tai sit se on soveli...
Sama täällä... '99 hommasin ekan vuosikerran tc-dynan, ei sytyttänyt, '00 vaihdoin sen ekan vuosikerran tc-softailiin, ei tullut kesää silläkään. '02 vaihdoin sitten evoon ja se on tallissa vieläkin.

Sama koskee kumiripustettuja sportstereita, ei myöskään mun juttu.

sportster-osastolla oli "superlow". tosin sinänsä siinäkään ei ole mitään muuta ennennäkemätöntä kuin matalaprofiiligummit. itseasiassa ihan yllättävänkin hyvännäköinen mutta olisivat nyt voineet jalostaa ajatatusta pidemmälle. bigtwinejä ei edes jaksanut kattoo
Tuossa lowssa on vain aivan liian suuri loksu paikallaan... Miksi ihmeessä siihen ei voitu laittaa oikean kokoista loksua..

Jeesakkaas ny vähän, mitä vikaa tossa twincamissa on? että määki tiedän kun en noista mittään tiädä
sad_orig.gif

Tiä ny onko siinä mitään varsinaista vikaa, yks tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä...

Mulle harrikkaharrastus on enemmän fiilislaji ja evo-koneessa yksinkertaisesti on "enemmän harrikkaa" kuin tc:ssä. Evo on yksinkertaisempi, peruskonstruktio juontaa juurensa 30-luvulta ja tästä syystä myös yksinkertaisempi rempattava kotimekaanikolle (otetaan esim. nokka-akselin vaihto). Lisäksi se on mekaanisilta ääniltään kuuluvampi, käynniltään raaempi ja tarjoaa hierovat tärinät. Twin cam taas on... No, ei ihan niin helposti rempattavissa mutta ominaisuuksiltaan parempi monessa suhteessa ja käynti tasaista sekä siistiä. Vähän niinkuin kopio jostain japsicustomin moottorista (ei kawasakista)  
wink.gif

Back