• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Harley Davidson 2020?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihtotarjous saatu, PanAmerican toimitusennuste kesä-heinäkuu . Onkohan uudenmaan rajat jo silloin avattu ?:paikallatuulee:
 
Se on Harleyn uusi Revolution Max. Ilmeisesti perustuu ainakin jollakin tasolla V-Rodin moottoriin. Myöhemmin keväällä esiteltävä uusi "spora" on samalla koneella. Ainakin se vissiin tulee myös vajaa litraisena.
 
v-rodin moottorihan oli Porschen suunnittelema.

Mutta niinhän oli Seat Ibizan ja Lada Samarankin mylly.
 
HD on ollut menossa viemäriin kovalla kierteellä viime vuodet mutta ehkäpä tämä kelluttaa taas jonkin aikaa.
Isojen matkaenskojen buumi on vain kääntynyt pienempiin malleihin kun isot on jo todettu liian isoiksi. Eli sinänsä ovat hiukan myöhässä. Jenkeillehän tuo varmasti kelpaa.
Mutta numeroiden valossa ihan mielenkiintoinen laite. Ja aivan yhtä rumakin kuin muut isot matkaenskat.
 
PanAmerican...no ehkä se löytää ostajansa. Ainakin nykyisen kaartin on helpompi vaihtaa pyörägenreä kun ei tarvi koko vaatetusta vaihtaa, tatskoista puhumattakaan.
 
En oikein usko että tämän ostajakunta kovin isosti koostuu vanhan kaartin HD-ajajista, siis niistä jotka ajavat pelkästään matalarunkoista, matalalta sykkivää 45 asteen V2:sta. Ne ajaa semmosilla jatkossakin.
PanAmericanin ostajalla voi olla kenties jo yksi HD tallissa entuudestaan, mutta häntä kiinnostaa myös muun tyypin pyörät. Ja toisaalta sit kaikki ne GS, AT, ST10 ym -henkilöt joilla kokeilunhalua riittää uuteen merkkiin, jos vaan tuote vaikuttaa riittävän lupaavalta. Ja varmaan hintakin tarkotuksella katsottu houkuttavaksi.
 
HD-harrastajien keskuudessa tämä malli on otettu yllättävänkin hyvin vastaan.
Saattaa hyvinkin myydä kohtalaisesti.
 
Tuo on kaikessa karmeudessaan aika hieno pyörä, saattaa nostaa HD:n osakkeita koska adventure life style on monessa maassa nousussa.
 
Harrikkamainen mutta modernilla tavalla. Aika paljon Indianin tyyliä sen suhteen. Ihan nätti pyörä.
 
Tehoa on roimasti,mutta miksi n. 30 heppaa vähemmän kuin Pan Americassa?

Autobahn enduroiden luokassa 1290 SAR, GS, Multistrada ja kumppanit määrittävät paljonko tehoa pitää olla jotta laite olisi uskottava.

Kun taas tämän uutuus-Sporan luokassa pahin kilpailija, Indian Scout, taitaa tuupata jotain 100 hp?
Sitten kolmen vuoden päästä kun pitää esitellä uusi tehokkaampi malli niin tuotekehittelyssä päästään helpommalla.
 
Onneksi pakoputkiston huomaamattomuuteen on kiinnitetty huomiota, ei hallitse millään tavalla kokonaisuutta eikä hyökkää silmille:thumbup:
 
Back
Ylös