leijona59
New member
Uutta Dynan Low Rider mallia olen haikaillut seuraavaksi pyöräksi jonka vasta saisi ensi syksynä tai alkuv -09 kun kaikki ovat tietysti loppu tällähetkellä.
Customeja olen omistanut muttä tämä olisi eka Ameriikan mopo.
Onko kenelläkään kokemusta mallista, että millainen on käytössä. Otin kylmät tyypit Softail Customilla ja siinä on jalkajarru ja tapit liian kaukana edessä, olen 170 cm pitkä
Olisi lyhyttä ajoa ja joskus vähän pitenpää reissua jäämerenrantaan ym. Ja vaimokin olisi kyydissä aina välillä, sissy ja laukut on ainakin itsestään selvyys.
Tiedän että matkamalliakin saa mutta kun ne mallit ei hirveesti sykähdytä ja tulee tuo budjettikin vastaan.
Fat Boy on aivan kipurajan ääripäässä joka olisi kyllä meikäpojan unelma.
Ja pyörän tulisi olla uusi tai ainakin melkein, vähän ajettu ja original.
Ups.. tuo otsikkohan oli jo käytetty
(saa vaihtaa)
Customeja olen omistanut muttä tämä olisi eka Ameriikan mopo.
Onko kenelläkään kokemusta mallista, että millainen on käytössä. Otin kylmät tyypit Softail Customilla ja siinä on jalkajarru ja tapit liian kaukana edessä, olen 170 cm pitkä
Olisi lyhyttä ajoa ja joskus vähän pitenpää reissua jäämerenrantaan ym. Ja vaimokin olisi kyydissä aina välillä, sissy ja laukut on ainakin itsestään selvyys.
Tiedän että matkamalliakin saa mutta kun ne mallit ei hirveesti sykähdytä ja tulee tuo budjettikin vastaan.
Fat Boy on aivan kipurajan ääripäässä joka olisi kyllä meikäpojan unelma.
Ja pyörän tulisi olla uusi tai ainakin melkein, vähän ajettu ja original.
Ups.. tuo otsikkohan oli jo käytetty