HASARI 2008 Kokoontuminen 8.-10.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vetäisin pikku päikkärit ja heräilin just, selkäkipuihin prkl.Olihan mopoja paikalla mun mielestä paljon enemmän kun ensin olis olettanut. Sit toi uinti homma, kotikenttä etu oli ihan selviö tossa hommassa. Täytyy tunnustaa et tosi kova jätkä ..... uimaan, ensin verytteli useamman tuinnin pitkin rantoja ennen kun ui himaan, järven toiselle puolen.
smile_org.gif

Media julkisuutta saatiin aamulehdessäkin.

sanoi:
Vaatteet rannalla - "hukkunut" löytyi kotoaan
10.08. - 20:34 (Luotu: 19:11)

Hukkuneeksi epäilty mies löydettiin kotoaan sunnuntaiaamuna Ruovedellä.

Poliisi ja palokunta alkoivat etsiä noin nelikymppistä ruoveteläismiestä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, kun tämän vaatteet löytyivät järvenrannalta.

Järveä oli tarkoitus alkaa naarata sunnuntaiaamuna, mutta kadonnut löytyikin kotoaan.

Mies oli lähtenyt uimaan ja palannut kotiin ilman vaatteitaan. Alkoholilla oli ilmeisesti osuutta asiaan.

Aamulehti

Huh.. Tulipas taas juotua liikaa.. molempina päivinä.. ja kotimatka oli pelkkää kuolemaa raikkaassa keikkabussissa.. Hauskaa kuitenkin oli ja vielä keräillään kadonneita muistipalapelin paloja.. Kiitos ja anteeksi.
ghostface.gif

Joo, perinteinen väsy painaa vieläkin pitkien yöunienkin jälkeen. Kivaa oli ja kummasti ne illat venyi aina pikkutunneille vaikka aattelin mennä ajoissa nukkumaan.

Noh, enää 7 tuntia duunipäivää jäljellä....

//Andy

biggrin.gif

joo ensin tirsat kotimatkalla autossa sitten 13 tuntia unta putkeen, eikä olo ole pirteä ei...
En uskaltanut edes ajaa itse aamulla
biggrin.gif
onneks pääs juhiksen kyydis töihin
bowdown.gif

ja vaimo tuunasi hieman meidän bimmeriä ku kotiin lähdettiin
tounge.gif
Juu, menin vahingossa sanomaan, että aja sitten tohon puuhun, kun lähdet. Ei tarttis noin kirjaimellisesti ottaa.
juu ei
biggrin.gif
.

minua lähinnä nauratti, mutta rouva ei ollut ihan samaa mieltä.
omg.gif

kyllä on bimmeri vahvaa tekoa. takavilkun lasi rikki ja siihen kulmaan kiva ruttu, onneksi ei osunu keskelle konttia. no olikin niin halpa viikonloppu, että tilanne kompensoituu kivasta autopajalla sitten
tounge.gif

minun niskat ei olleet yhtä vahvaa tekoa
biggrin.gif

Onneksi sentään töissä toimii nettiyhteydet, niin ei tarvinnut puhelimen kautta kuvia lisätä
tounge.gif
.

Eli viikonlopun satoa.............

...tästä

osa kuvattu kännykällä

Edit:

BTW

Mikä tämä on? Ei kuvan palaa koko kuvan ottamisesta
eek.gif
.

Poliisi kävi haastattelemassa tapahtumien kulusta samalla, kun palosedät naarasivat järvellä. Auliisti tietysti kerroimme kaiken..

Sävysävyyn

Haisee tänne asti

Ruokailuista täysi kymppi järjestäjille

Kuva arvoitus

Hyvä olo  

Bomberitkaan eivät osaa polttaa kumia näin hienosti

Paluumatka otettiin varoiksi aika rauhallisesti. Suuret kiitokset Mintulle tasaisesta kyydistä.

Tämäkö on se Soranorsu
wink.gif
?

Virallinen Kukkahattu -kiesi

062802moto_prv.gif

Juu, meikäläinen ei kyllä tunne tuota kaveria joka viereen istahti.
Taitaa olla se paikallinen, joka seikkailee öisin munasillaan ympäri järveä.
biggrin.gif

Oli sitte melkoisen "villi" su-ma yö..... hitto minkä elokuvan niistä unista sais
ghostface.gif

Kyllä mulla tais olla vaatteet päällä.
omg.gif
Takki tosin jäi baariin, mutta seki muistettii poimia matkalla kyytiin...

Nyt kun pätkii hieman jäin miettimään, että oliko muukka siellä taksin peräluukussa alasti  
biggrin.gif
kun lähdettiin takasin
Ilman paitaa Muukka tais ainakin yrittää päästä sinne takakonttiin. Taksikuski tosin valitti ettei ota märkiä ihmisiä kyytiin, kun näki Muukan kaatavan pari tuoppia vettä päälleen. En muista totteliko Muukka kuskia..

Kerrankin taksin sikaosasto oli nimensä veroinen
biggrin.gif

sain viimein purettua repun ja sieltä löytyi Hasari 08 paita, jotan en muista maksaneeni
blush.gif

maksoiko rouva vai kenelle olen velkaa
lookaround_orig.gif

Back