• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hayabusa 2009

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -busa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan ollut ajamassa Alpeilla tai muualla korkealla Busalla, jossa PC+full system putkisto paikallaan, kuinka toimii korkealla.

Kaverilla ZZR1400 jossa PC ja Yoshin kokoputkisto, toimii täällä kotona erittäin hyvin, mutta kun mentiin vuoristoon, ei tehny muuta kuin prötäs niin perkeleesti. Kovaa ajamisesta ei tullu mitään...onko kokemusta korkean paikan leiriltä siis PC:n kanssa?
 
nopein väri!
800px-500_series_shinkansen_at_Kyoto.jpg

062802moto_prv.gif
 
Onko kukaan ollut ajamassa Alpeilla tai muualla korkealla Busalla, jossa PC+full system putkisto paikallaan, kuinka toimii korkealla.

Kaverilla ZZR1400 jossa PC ja Yoshin kokoputkisto, toimii täällä kotona erittäin hyvin, mutta kun mentiin vuoristoon, ei tehny muuta kuin prötäs niin perkeleesti. Kovaa ajamisesta ei tullu mitään...onko kokemusta korkean paikan leiriltä siis PC:n kanssa?
ei prötänny,mutta selkeetä 'puutumista' oli havaittavissa +2km korkeudesta noustessa ylös...
muutoin iha hyvin toimi K8
tosin ei pc:tä,only slip-on muutos...leovince

                 
062802moto_prv.gif
 
Noniin, tää on tätä. Useimmille PC:n käyttäjille tuntuu vempeleen ominaisuudet olevan jonkinlainen mysteeri. Moniko on edes katsellut karttaansa PC:n ohjelmistolla, josta näkee korjausten suuruudet eri kohdissa, saatikka verrannut säätöjä jonkin toisen pyörän karttoihin?

Korkealle mentäessä ilman määrä vähenee ja seos voi mennä rikkaalle. Niillä PC:n kyljessä olevilla napeilla voi korjata seosta kierrosalueittain laihemmalle/rikkaammaksi, mitä varmasti kannattaa kokeilla. Varsinkin jos pyörä on säädetty kohdalleen. Silloin ei voi tulla kovin suuria virheitä mihinkään kohtaan noilla yleissäädöillä.

Eli joo, ei mitään kokemusta, pelkkää teoriaa. Sitä voi jokainen lukea PC:n sivuilta.
 
Mites kyykky Bussi on? Siis verraten nyt vaikka Aprilian SL Falcoon tai RSV R:ään tai sitten jos joku osaa arvioida verraten Yamahan TRX:ään. Eli miten paljon 184cm pitkä joutuu makaamaan käsien päällä? Entäs polvikulma? Bonuskysymyksenä mutkatieketteryys - verraten vaikka tuo TRX tai FZS600.
 
Kävin pk-seudulla 3:lla Suzuki-kauppiaalla vaihtokauppaa yrittämässä -08 Bussiin, jokaisella seisoi ajamattomia hyllyssä, eli siis pian ylivuotisia laitteita. Hämmästytti kaikkien aivan luokattoman huonot tarjoukset, ikäänkuin ei olisi mitään halua päästä niistä hyllyssä olevista eroon. Pitänee etsiä jostain kauppias joka haluaa oikeasti tehdä kauppaa.
smile_org.gif
 
Joo, mäkin olen parin sadan kilsan päästä käyny mopon hakemassa.

Ainakin mitä ite kans kyselin -08 välirahan suurruutta, niin jos olis intoa vaihtoon niin varmasti etämmäs menisin.
 
Mites kyykky Bussi on? Siis verraten nyt vaikka Aprilian SL Falcoon tai RSV R:ään tai sitten jos joku osaa arvioida verraten Yamahan TRX:ään. Eli miten paljon 184cm pitkä joutuu makaamaan käsien päällä? Entäs polvikulma? Bonuskysymyksenä mutkatieketteryys - verraten vaikka tuo TRX tai FZS600.
Olen kuullut juttua, et jotku radalla kävijät korottavat orkkiksesta. Taipuu kuulemma paremmin
lookaround_orig.gif
 
Onko kukaan ollut ajamassa Alpeilla tai muualla korkealla Busalla, jossa PC+full system putkisto paikallaan, kuinka toimii korkealla.
13.10 tuli ajeltua k8 Busalla yli 2500 m korkeudessa Alpeilla.
Sattuneista syistä (1000 m oja toisella puolen ) kaikkea tehoreserviä ei tullu käytettyä, muttei mitään röpäämistä eikä huonoa käyntiä ollu havaittavissa.
Yoshimuran kokoputkisto + PCIII asennettuna ja säädettynä alavilla mailla.
 
Tänään tuli katottua tuolta suzukin sivuilta ton K9 speksejä vähän. Herättääkö uudet speksit muissa millaisia tunteita?

Pituutta tullut 4½ senttiä lisää, leveyttä 6½cm, korkeutta hävinny 8cm et pientä lihoomista on tapahtunu.
Painoa tullut 40kg lisää, ja tankin kokoa on kutistettu 4½L
crazy.gif


Niin ja suurin vika on että sitä ei löydy punasena, ei sen puoleen että saisin kerättyä tarvittavan määrän yenejäkään ens kesään mennessä mutta kuitenki.

e: linkki
Tuskinpa on lihonut 40kg.

Suzuki ilmoittaa 2009-malleista "curb weight", eli sisältäen akun, öljyt, jäähdytysnesteet, täyden bensatankin, siis oikeasti ajovalmiina. Eihän näissä "dry weight":eissa tosiaan paljon järkeä olekaan ollut, kun ei sen painoisilla vehkeillä ole kukaan voinut ajaa.
 
Eipä ole busan ulkonäkö oikein ikinä napannut, mutta silmä on kai alkanut tottua...

Osittain voi johtua siitä että XX varastettiin ja jotain pitää kevääksi löytää. Tuo uusi malli on jo ihan ok ja hopea on sopivan "touring". Miltei jopa hieno.

Älkää nyt...  
kaboom.gif
 
Eipä ole busan ulkonäkö oikein ikinä napannut, mutta silmä on kai alkanut tottua...

Osittain voi johtua siitä että XX varastettiin ja jotain pitää kevääksi löytää. Tuo uusi malli on jo ihan ok ja hopea on sopivan "touring". Miltei jopa hieno.

Älkää nyt...  
kaboom.gif
Ja kun vie pääset tyypittään...
smile_org.gif

..onnittelut hyvästä valinnasta...
033102beer_1_prv.gif
 
Juu joutuu täälläkin hondamies todennäköisesti nöyrtymään ensi kesänä hayabusaan. Valkea K8 kiikarissa.. Musta k9 miellyttää silmää myös
 
Back
Ylös