PrivateeR
MotOrg ry
"Onks sulla koskaan mistään mitään positiivista sanottavaa?"katso liitettä 22932
P.S. MotoGP:ssä tonnisesta otetaan muuten se 300hp ja jo -80-luvulla formuloista otettiin 1500hp pihalle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Onks sulla koskaan mistään mitään positiivista sanottavaa?"katso liitettä 22932
P.S. MotoGP:ssä tonnisesta otetaan muuten se 300hp ja jo -80-luvulla formuloista otettiin 1500hp pihalle...
En tiiä mistä saa ostaa, mutta ainaki Peter Hickman sanoi haastattelussa että Smith's Racingin bimmeristä IoM kisassa irtos 235hp takarenkaalta. Ja koska pyörä meni välittömästi kisan loputtua dynoon ni tulos lienee varsin luotettava?
Olette aivan oikeassa! Penkki valehteli, Hickman valehteli, kaikki valehteli. Ja koska kaikki valehteli, minä puhuin paskaa kun siteerasin haastattelua.Penkkitulos on aina suhteellinen mittaus, ei absoluuttinen. Pitäisi tietää mitä vakio työntää tuossa penkissä ja verrata prosentuaalista nousua, siitä voisi saada jonkun referenssin.
Penkkihän näyttää just sen miten se on kalibroitu, miten teho lasketaan ja minkä standardin mukaan se ilmoitetaan. Esimerkiksi dynojetin penkit näyttää factory pron mukaan 15% liikaa. Monet brittiläisten penkit näyttävät DJ:n penkkejä enemmän.
Oman tiedon mukaan TT:n kisajärjestäjän penkki ei kovin nuuka ole, mutta tuloksia ne eivät kertoneet kenellekään silloin kuin siellä olin. Ideahan tuolla on penkittää pyörät ennen kisojen alkua ja kisojen jälkeen, jolloin nähdään onko pyörää räplätty sääntöjen vastaisesti.
2014 TT:ssä kaikki supertwinit penkitettiin ennen kisoja järjestäjän toimesta ja joitain pyöriä kisojen jälkeen. Tuostahan pystyy purattamaan moottorin jos näyttää olevan pyörässä liikaa voimaa.
Olette aivan oikeassa! Penkki valehteli, Hickman valehteli, kaikki valehteli. Ja koska kaikki valehteli, minä puhuin paskaa kun siteerasin haastattelua.
En tiedä, mutta sinä varmaan kokeilet ja kerrot meille. Alkuperäinen vertaus on vaan todella kaukaa haettu hajabusasta puhuttaessa.

.
.
.Älä nyt kierroksia rajoittimelle heti vedä
En mielestäni sulle vittuillut ja mielestäni perustelin myös vastaukseni. Voin minäkin sanoa, että mulla on 150 heppainen ärkutonen ja näyttää siitä penkkilapun, ei se ole vaikeaa. Mittauksella kun ei ole mitään tieteellistä referenssiä.
Oman kokemuksen mukaan briteillä on penkeissä vähän eri standardit.
Tuolta voit lukea juttua näistä mittauksista: http://www.factorypro.com/ vasemmasta reunasta "true hp scale".
.
.Olette aivan oikeassa! Penkki valehteli, Hickman valehteli, kaikki valehteli. Ja koska kaikki valehteli, minä puhuin paskaa kun siteerasin haastattelua.
Vittuako tääl yrittää jutella missää ketjussa ku nyttenki täysin neutraalit viestit antaa pelkää haistavittua takas... hjuu pitäkää ketjunne. Busasta tulee juuri sellainen kuin kaikki muut arvaa.
Elikkäs onko uudessa busassa 220hp? Melko varmasti, olisin pettynyt, jos ei tuohon lukemaan päästä.
250hp? Jos tekevät homman oikein niin on, mutta olen hieman skeptinen.
300hp? Ei ole.
Tämä siis sillä oletuksella, että tulee vapari.
Markkinoita kun kattoo niin jotain 220-240hp haarukasta riittäisi omaksi edukseen erottumiseen ja 250hp:lla saisi jo aikamoisen wau-efektin lehdistöstä irti. Alle 220 hp olisi aika tylsän konservatiivista.