G
Guest
Guest
off topic, mutta kysyn kuitenkin; mihin sinä tarvit urheilullista pyörää?Ensi kesäksi, kun vihdoinkin kaiken vaahtoamisen jälkeen olen hankkimassa sopivaa pyörää...plää plää kliks...sopivan urheilullisia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
off topic, mutta kysyn kuitenkin; mihin sinä tarvit urheilullista pyörää?Ensi kesäksi, kun vihdoinkin kaiken vaahtoamisen jälkeen olen hankkimassa sopivaa pyörää...plää plää kliks...sopivan urheilullisia
Vielä enemmän off topicina ja vieläpä sivullisena vastaan: Mutterille tai vastaavalle kaffittelukäynnille kuten suurimmalle osalle muitakin kyykkykuskejaoff topic, mutta kysyn kuitenkin; mihin sinä tarvit urheilullista pyörää?Ensi kesäksi, kun vihdoinkin kaiken vaahtoamisen jälkeen olen hankkimassa sopivaa pyörää...plää plää kliks...sopivan urheilullisia
Kuten myös offtopic: Customit tai muut jalat edellä ajettavat homovessatko sitten sopivat paremmin sinne mutterilla/kaupungissa kruisailuun?Vielä enemmän off topicina ja vieläpä sivullisena vastaan: Mutterille tai vastaavalle kaffittelukäynnille kuten suurimmalle osalle muitakin kyykkykuskejaoff topic, mutta kysyn kuitenkin; mihin sinä tarvit urheilullista pyörää?Ensi kesäksi, kun vihdoinkin kaiken vaahtoamisen jälkeen olen hankkimassa sopivaa pyörää...plää plää kliks...sopivan urheilullisia![]()
Jep jepKuten myös offtopic: Customit tai muut jalat edellä ajettavat homovessatko sitten sopivat paremmin sinne mutterilla/kaupungissa kruisailuun?
Mikä tosiasia?Jep jepKuten myös offtopic: Customit tai muut jalat edellä ajettavat homovessatko sitten sopivat paremmin sinne mutterilla/kaupungissa kruisailuun?![]()
Tulihan se kiistämätön tosiasia sieltä, vaikkakin epäröiden![]()
KommenttiVielä enemmän off topicina ja vieläpä sivullisena vastaan: Mutterille tai vastaavalle kaffittelukäynnille kuten suurimmalle osalle muitakin kyykkykuskejaoff topic, mutta kysyn kuitenkin; mihin sinä tarvit urheilullista pyörää?Ensi kesäksi, kun vihdoinkin kaiken vaahtoamisen jälkeen olen hankkimassa sopivaa pyörää...plää plää kliks...sopivan urheilullisia![]()
Teräspunosletkut ja sintteripalat korvaavat tuon heikkouden suht pienellä investoinnilla. Tuntuma ja teho on aivan eriluokkaa.No löytyy busasta muutama juttu, joka voisi olla paremminkin
- jarrut voisivat olla napakammat / tunnokkaammat
- vaihdevivun liike on aika pitkä ja vaatii määrätietoista vaihtamista. Muuten menee suht helposti välivapaalle
Mutta edelleen, hieno pyörä enkä vaihtaisi sitä mihinkään![]()
Samaten näyttäisi tekevän ee-speed nurmijärvellä...Korpiaho Marttilasta myy uutta busaa alle viiteentoista.
Ja tämän kesän harjoitusreissulla tuo matkalehmä kulutti kaksi päällä ja pakattuna, 1500 kilsan matkalla, keskikulutusta 5 litraa sadalla. Ei mielestäni mikään hirveän rahanahne matkakumppani...Matkapyöränä bussi on aivan mahtava! 2-päällä ei edes huomaa extra massaa![]()
Kuten todettu teräspunosletkut tekevät jarrut jo paljon paremmiksi ja jos ei riitä niin sintteripalat kehiin.No löytyy busasta muutama juttu, joka voisi olla paremminkin
- jarrut voisivat olla napakammat / tunnokkaammat
- vaihdevivun liike on aika pitkä ja vaatii määrätietoista vaihtamista. Muuten menee suht helposti välivapaalle
Mutta edelleen, hieno pyörä enkä vaihtaisi sitä mihinkään![]()